تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
1

بررسی ۱۸۸ پرونده در کمیسیون پزشکی قانونی لرستان

  • کد خبر : 9548
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
بررسی ۱۸۸ پرونده در کمیسیون پزشکی قانونی لرستان
مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: ۱۸۸ پرونده در کمیسیون پزشکی قانونی لرستان بررسی شد

به گزارش هناسه نیوز ، “محمدرضا فارسی نژاد” با اشاره به اینکه کمیسیون پزشکی قانونی شامل حوزه های روانپزشکی، معاینات بالینی، تعیین علت فوت و قصور پزشکی است،اظهار کرد : از این تعداد ۷۱ مورد روانپزشکی، ۱۰۳ مورد معاینات بالینی ، سه مورد تعیین علت فوت و ۱۱ مورد قصور پزشکی بوده است.

وی بیان کرد: در کمیسیون های پزشکی قانونی پرونده های قصور پزشکی و همچنین اعتراض به نظریات کارشناسی پزشکی قانونی در حوزه های مختلف از جمله معاینات بالینی، تشریح، تعیین علت فوت، روانپزشکی و قصور پزشکی بررسی می شود.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان با بیان اینکه بیشترین کمیسیون های تشکیل شده در استان در خصوص موضوعاتی از قبیل روان پزشکی، ارتوپدی و گوش و حلق و بینی است، افزود: بعد از انجام مراحل تکمیل پرونده، طرفین در روز جلسه در محل برگزاری کمیسیون حضور دارند که پس از برگزاری کمیسیون، نظریه نهایی به مرجع قضایی ارسال می شود.

فارسی نژاد جلب همکاری اساتید برجسته دانشگاه‌ علوم پزشکی استان برای عضویت و همکاری در کمیسیون‌های پزشکی قانونی را از جمله اقدامات این اداره کل برای بررسی هر چه دقیق تر پرونده های کمیسیون عنوان و خاطرنشان کرد: در کنار کمیسیون های پزشکی کمیته های تخصصی معاینات بالینی و فوت نیز در استان فعال هستند.

Visits: 5

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=9548

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.