تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 4 ذو القعدة 1445 Saturday, 11 May , 2024
0

دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان

  • کد خبر : 11773
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰
دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
فرمانده انتظامی لرستان گفت: قاتلی که هفته گذشته در پوشش زباله گرد در شهرستان سلسله مرتکب قتل شده بود، دستگیر شد.

به گزارش هناسه نیوز ، سردار یحیی الهی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه ریزی از پیش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می رساند و سریعا از محل متواری می شود.

سردار الهی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگرد های خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان، با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد، گفت :متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

محموله ۶۰ میلیارد ریالی پارچه در بروجرد کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی لرستان گفت:یک دستگاه تریلر حامل سه هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان بروجرد توقیف شد.

ماموران انتظامی شهرستان بروجرد در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه تریلر کشنده حامل بار مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات از این خودرو موفق به کشف سه هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی فاقد مجوز و قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله توقیف شده بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: متهم به همراه پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سردار الهی بیان کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی و حمایت از قشر زحمتکش کارگر، مبارزه بی امان پلیس با قاچاقچیان و مخلان اقتصادی با قاطعیت ادامه دارد.

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=11773

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.