به گزارش هناسه نیوز ، محمد الهیاری فومنی مدیرعامل بنیاد رودکی، سید امیرعباس ستایشگر معاون آفرینشهای فرهنگی هنری بنیاد رودکی، اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و داریوش بارانی بیرانوند شهردار خرم آباد، روز شنبه در جلسه مشترکی در تهران، تفاهمنامه همکاری میان دو مجموعه بنیاد رودکی و شهرداری خرمآباد را امضا کردند.
بر اساس این تفاهمنامه ارکستر سمفونیک تهران، سمفونی فلکالافلاک، اثر استاد کامبیز روشن روان را با مشارکت بنیاد رودکی، شهرداری خرمآباد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در محوطه قلعه فلک الافلاک اجرا میکند.
گفتنی است جزئیات این برنامه متعابقا اطلاع رسانی خواهد شد.
خبرنگار؛
- خبرنگاروسردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵استانداری لرستان میزبان عزاداران حسینی(ع)
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵تشییع پیکر شهید جنگ رمضان فردا در بروجرد
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵همنوایی مادران لرستانی با مادر حضرت علی اصغر(ع)
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵کشف ماینرهای غیرمجاز در رومشکان لرستان
بازدیدها: 1
