تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
0

درمانگاه تخصصی دکتر زرین کوب بروجرد افتتاح شد

  • کد خبر : 9064
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
درمانگاه تخصصی دکتر زرین کوب بروجرد افتتاح شد
درمانگاه تخصصی دکتر زرین کوب بروجرد روز پنجشنبه با حضور بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به گزارش هناسه نیوز رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد در آیین افتتاح این طرح درمانی اظهار کرد: درمانگاه تخصصی دکتر زرین کوب بروجرد از جمله مراکز دولتی وابسته به بیمارستان آیت الله بروجردی است که در سه طبقه احداث شده و زمین این مرکز توسط محمد حسن رسولی به شبکه بهداشت شهرستان اهدا شد.
محمدرضا امانتچی بیان کرد: درمانگاه تخصصی زرین کوب بروجرد دارای داروخانه تخصصی است که خدمات تخصصی پزشکی در این درمانگاه به شهروندان ارائه خواهد شد.
وی اضافه کرد: طبقه سوم درمانگاه به مرکز ناباروری سطح ۲ اختصاص دارد که در آینده نزدیک افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد ادامه داد: خدمات تخصصی قلب و عروق، مغز و اعصاب، روانپزشکی، داخلی، غدد و روان درمان در این درمانگاه تخصصی به مردم ارائه خواهد شد.
این درمانگاه در زمینی به مساحت هزار و ۸۰۰ متر مربع توسط دانشگاه علوم پزشکی لرستان ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا درمانگاه تخصصی دکتر زرین کوب با حضور بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نمایندگان مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان و فرماندار بروجرد و جمعی از مسوولان شهرستانی افتتاح و بهره برداری شد.

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=9064

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.