تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
0

روز طیبعت طرح ویژه برقراری نظم و امنیت در لرستان اجرا می‌شود

  • کد خبر : 8696
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
روز طیبعت طرح ویژه برقراری نظم و امنیت در لرستان اجرا می‌شود
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: طرح ویژه برقراری نظم و امنیت همزمان با روز طبیعت توسط پلیس در سراسر استان لرستان اجرا می‌شود و پلیس با تمام توان آماده خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی است.

به گزارش هناسه نیوز ، سردار “یحیی الهی” با اشاره بر آمادگی پلیس سراسر استان در حوزه های خدمات انتظامی و اجرای طرح های ترافیکی افزود: در روز ۱۳ فروردین که شهروندان و مسافران نورزوی در دل طبیعت به سر می برند کار و وظایف پلیس نیز دو چندان می شود.

وی اظهار کرد: در این راستا طرح ویژه برقراری نظم و امنیت روز طبیعت طی روزهای گذشته با پیش بینی های لازم در حوزه های عبور و مرور و مکان های اسکان مسافران نوروزی برنامه ریزی و در سراسر استان اجرا می شود.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در این طرح تیم های انتظامی و راهور در تمامی محورهای پرتردد و همچنین مکان های اسکان شهروندان و مسافران نوروزی حضور دارند و علاوه بر اجرای ماموریت های انتظامی، به شکل ویژه بر عبور و مرور وسایل نقلیه و کنترل ترافیک نظارت می کنند.

سردار الهی با اشاره به آمادگی کامل مرکز رسیدگی به فوریت های پلیسی۱۱۰ از شهروندان عزیز خواست ضمن رعایت قانون و همکاری به پلیس هرگونه موارد مشکوک را طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=8696

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.