تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
0

تاریخ ملت ایران سراسر مبارزه با ظالمان و زورگویان است

  • کد خبر : 8694
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
تاریخ ملت ایران سراسر مبارزه با ظالمان و زورگویان است
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت : تاریخ ملت ایران سراسر مبارزه با ظالمان و زورگویان است و از یک قرن اخیر مبارزه برای مشروطه مشروعه و مبارزاتی با تبعید و زندان و شکنجه برای تحقق دین خدا رقم خورده است و از طرفی افرادی در مقابل ملت ایران ایستادند و به ملت ایران ظلم و ستم روا داشتنداما با لطف الهی و عزم راسخ این ملت و رهنمودهای امام راحل پیروزی بهمن ۵۷ حاصل شد و این پیروزی در ۱۲ فروردین تکمیل شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید “احمدرضا شاهرخی” در آئین گرامیداشت ۱۲ فروردین در مسجد بعثت خرم آباد بیان کرد: ملت ایران روزهای به یاد ماندنی بسیاری سپری کرده است و در تاریخ هر ملتی روزهای سرنوشت سازی وجود دارد که یک ملت را به قله های رفیع معنویت و پیشرفت می رساند..

نماینده ولی فقیه درلرستان بیان کرد: ملت ایران در ۱۲ فروردین به پای صندوق های رای آمدند و سرنوشت خود را رقم زدند و به جمهوری اسلامی رای دادند و ساختارش مردمی و محتوای آن اسلامی است.

امام جمعه خرم آباد گفت: جمهوری اسلامی برای ملت ایران ماموریتی از جانب پروردگار است که ظرفیت پذیرش اسلام را داشتند ودروازه های ایران برای پذیرش احکام الهی در صدر اسلام باز شد.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به این هدف ملت ایران مسیر سختی را طی کرده و شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم کرده است افزود: نهال نوپای انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده است و ثمرات آن امت اسلامی را فرا گرفته است و مقاومت اسلامی را شکل داده است.

وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب اسلامی همین مسیر است اظهار داشت: هیچ معادله ای در منطقه موفق نیست مگر حضور موافق جمهوری اسلامی وجود داشته باشد.

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=8694

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.