تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2

خانواده شهدا جان جان خود را فدا کردند

  • کد خبر : 9933
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
خانواده شهدا جان جان خود را فدا کردند
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : خانواده شهدا با اهدا جان جان خود در تاریخ حماسه آفریدند

به گزارش هناسه نیوز ، سردارحسین سلامی در کنگره ۶۵۵۵ شهید لرستان به غیرت مندی مردم لرستان اشاره کرد و گفت : لرستان تجسم غیرت ابوالفضلی ، با وفا یی، فداکاری  ونسیم غیرت و وفاداری در جوانان که علمدار کربلا جاری هستند هویداست

وی افزود :  سیمای درخشان و چهره ماندگاری مثل آیت الله بروجردی که از ستارگان بی فروغ عالم اسلام است و  تاریخ این کشور را ترسیم می کنند زاده ی لرستان است

این مقام مسئول با اشاره به اینکه رشادت مردم لر ستودنی است خاطر نشان کرد : ارتش و سپاه و بسیج و مردم این سرزمین در شکست دشمن و فرار دادن آنان درخشان عمل کرده اند .

سردار سلامی اضافه کرد : فرزندان این سرزمین قدمهای ثابت و دستهای بلندی برای در هم شکستن خطوط دشمنان داشته اند و حجت واضحی برای وفاداری بوده اند .

این مقام مسئول با بیان اینکه مفتخرم که پابوس خانواده شهدا هستم عنوان کرد : زیباتین افتخارم این است که در فضای عطر آگین از رایحه دل انگیز شهدا با خانواده آنها ملاقات میکنم .
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : شهدا باشهادت به آرزوی خود رسیدند و در محضر جمال حق بی واسطه روزی خوار هستند اما خانواده آنها زیباترین معامله را با خدا کردند و آن اینکه جان جان خود را فدا کردند

وی اضافه کرد : لرستانیها دین خود را با زیباترین قامت به اسلام و ایران ادا کرده اند ، این عزیزان در میدان نابرابر پا به جنگ گذاشته و از میدان مین عبور تا ما ذلت نکشیم و بر این سرزمین نظام الهی حکومت کند .

وی با بیان اینکه شهادت کهنه نمیشود یاد آور شد : درتاریخ ۴۵ ساله حکومت اسلامی ایران ،  همیشه با دشمنان جنگیده و با این کنگره ها این جاودانگی را به نسلهای بعدی منتقل می کند.
سردار سلامی با اشاره به اینکه ماجرای غزه امتدادی از ماجرای ۸ سال دفاع مقدس است اظهار کرد : امریکا خنجر زهر آلود خود را در پیکر اسلام فرو برده تا امت را عزا دار کند و هدفی جز نا امن کردن منطقه ندارد و تا این مزدوران هستند شرارت در دنیا وجود خواهد داشت .

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : کشتن کودک خیانت است ، اسرائیل و آمریکا با کشتن کودکان بر این تصور هستند که پیروز ماجرا شده اند اما نمی دانند که زمین میدان و ره آورد مردان با ایمان است . ماجرای غزه امتدادی از این تقابل بین اسلام و کفر در عصر حاضر است و ضربه به دشمن در عملیات طوفان الاقصی غیر منتظره، بی نظیر و کاملا غافلگیر کننده بود و دوباره ایمان به صحنه آمد.

این مسئول ادامه داد : غزه محل قدرت و قدرت نمایی رژیم غاصب نیست، کودکان غزه مردان بزرگی خواهند شد که بر اساس دانستن قواعد جنگ سرزمینشان را از دشمن خواهند گرفت .

سردار سلامی گفت: آنان درس های خوبی از فرار، عقب نشینی و شکست آموخته اند و در افغانستان و عراق سفره گستره سیطره سیاسی آنان با رشادت و دلاوری مردان بزرگی چون شهید سردار قاسم سلیمانی تنگ شد اما بازهم دست بردار نیستند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره حمله اسراییل به مردم بی دفاع غزه گفت: این عکس العمل های دیوانه وار نشان می دهد هیچ عقلی بر رفتار آنان حاکم نیست، آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس و رژیم صهیونیستی کاملا تعادل خود را از دست داده اند و سرگردان هستند.

Views: 8

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=9933

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.