تاریخ : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳ 22 ذو الحجة 1445 Friday, 28 June , 2024
0

برنامه بازدیدازمنطقه حاج عمران به برنامه ملی تبدیل شود

  • کد خبر : 12023
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
برنامه بازدیدازمنطقه حاج عمران به برنامه ملی تبدیل شود
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت : برنامه حاج عمران به برنامه ملی تبدیل شود

به گزارش هناسه نیوز ، چهارمین یادواره گرامی داشت شهدای منطقه عملیاتی حاج عمران و تجلیل از دست اندرکاران کنگره ملی شهدای لرستان در دهکده مقاومت خرم آباد برگزار شد .

در این یاد واره سردارنعمت الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) ضمن خیر مقدم به محسن رضایی فرمانده نظامی و به‌عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار کرد : بزرگداشت شهدا می بایستی زودتر اتفاق می افتاد و بر اساس فرمایشات مقام رهبری شروع دومین کنگره شهدا را با رو نمایی از پوستر این کنگره آغاز خواهیم کرد .

وی افزود :تلاش کردیم عملیات حاج عمران با نام و یاد شهدا لرستان در تقویم کشور ثبت و از همه دست اندرکاران این کار تشکر می کنیم .

سردار باقری یاد آور شد : امروز به یاد شهدا حاج عمران دور هم جمع شده ایم چرا که تاریخ جنگ ، عملیات حاج عمران را هرگز فراموش نخواهد کرد ولی بعد از آن به این موضوع توجه ای نشده است در حالیکه این عملیات یکی از حادثه ساز ترین حوادث جنگ تحمیلی بود .

این مسئول ادامه داد : انتظار می رود که مسئولین توجه ویژه ای به منطقه حاج عمران کرده و آن را به یکی از برنامه های ملی در کشور تبدیل کنند و جوانان و نوجوانان و مردم غیور ایران را برای بازدید به این منطقه سوق دهند .

Views: 3

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=12023

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.