تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2

توزیع ۱۱ هزار و ۷۰۰ جهیزیه به نام شهدا لرستان

  • کد خبر : 9930
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
توزیع ۱۱ هزار و ۷۰۰ جهیزیه به نام شهدا لرستان
فرماندار سپاه حضرت ابوالفضل لرستان از جمع آوری ۱۱ هزار و ۷۰۰ جهیزیه به نوعروسان لرستانی با نام ۶۵۵۵ شهید لرستان خبر داد

به گزارش هناسه نیوز ، سردار مرتضی کشکولی در کنگره ۶۵۵۵ شهید استان لرستان اظهار کرد : این کنگره از دی ۱۳۹۹ شروع اما عمده کار ،دو سال پیش شدت گرفت
وی به کارهایی این چند سال اشاره کرد افزود : جمع آوری ۱۲۱ هزار سند و خاطرات و دست نوشته های شهدا و رزمندگان و تبدیل این اسناد به ۴۰ مستند رادیویی و تلویزیونی که به نام شهدا پخش می شود .

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اضافه کرد: ۱۸۷ نفر از این افراد به منظور تهیه تولیدات فاخر حوزه ایثار و شهادت در ۱۵ کارگاه آموزشی شرکت کردند و از این دستاوردها استفاده خواهد شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : : ۵۲ نویسنده ، شاعر حول محور کنگره را ساماندهی کرده ایم و چاپ وتدوین و تالیف کتابهای در خصوص عملیات و جبهه و جنگ و بمب بارانها را انجام داداه ایم .

سردار کشکولی یادآور شد : برای مشارکت جویی مردم بیش از ۲۶۰۰ یادواره ،اجلاسیه برگزار کرده ایم همچنین خدمات درمانی به محرومین و مناطق محروم، سفر رایگان به مشهد و عتبات و عالیات، اهدای جهیزیه، ۱۵۰ کرسی مناظرات استاد و دانشجویی، حمایت از ۱۴ پایان نامه تحصیلات تکمیلی از دیگر کارهای در راستای برگزاری کنگره بوده است .

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه همان طور که میدانیم هجمه دشمنان بر روی جوانان و نوجوانان بوده و هست اذعان داشت: ۱۵ پویش مجازی، ۲۰ قسمت پویا نمایی و چهار هزار و ۵۰۰ پوستر شهدا تهیه شده است .

این مسیول با اشاره به ۱۱ هزار و ۷۰۰ جهیزیه کامل که به نوع عروسان تقدیم شده تصریح کرد : هر پک جهیزیه حدودا ۵۰ میلیون تومان هزینه داشته که به نام شهدا انجام شده است .

وی با اشاره به برگزاری تئاتر خیابانی ، سرود و احداث ۱۱ بوستان و پارک بانوان به نام شهدا یکی دیگر از کارهای برگزاری این کنگره بوده است گفت : در ابتدا ۴۳ هزار و ۳۳۹ اقدام برای برگزاری این کنگره در نظر گرفته شد ه بود اما اکنون این عدد با هم افزایی مردم، مسوولان، دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و حوزه های علمیه بسیار بیشتر شده است

Views: 1

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=9930

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.