تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
2

اجرای ۳۰برنامه تابستانه در کتابخانه های عمومی لرستان

  • کد خبر : 9154
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
اجرای ۳۰برنامه تابستانه در کتابخانه های عمومی لرستان
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: ۳۰برنامه فرهنگی تابستانه با هدف پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان توسط این نهاد در حال برگزاری است.


به گزارش هناسه نیوز سید سجاد راستخانه اظهار کرد: اوقات فراغت، تعریف و گستره بسیاری دارد و تنها مخصوص ایام خاصی نیست اما در تابستان برای قشر دانش‌آموز و دانشجو به دلیل تعطیلی سیستم آموزشی کشور، اهمیت خاصی دارد.
وی افزود: بنابراین چگونگی گذران اوقات فراغت، بازتابی از شرایط اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جوامع است که استفاده مطلوب از این اوقات تاثیر مهمی در بهبود کیفیت زندگی افراد دارد.
وی گفت: برنامه های فرهنگی همواره به مناسبت های مختلف در کتابخانه های عمومی استان برگزار شده اما در شروع فصل تابستان با همت کتابداران پرتلاش، بیش از ۳۰ عنوان برنامه از جمله نشست های کتابخوان، معرفی کتاب، مسابقه نقاشی، مسابقه کتابخوانی، نمایش عروسکی و آموزش ساخت ایروگامی در حال برگزاری می باشد.
راستخانه افزود: باتوجه به جمعیت دورود و درخواست های مکرر مردم فرهنگ دوست این شهرستان، تسریع در تکمیل پروژه ساخت کتابخانه درجه یک بسیار ضروری بوده و به همین منظور اداره کل کتابخانه های عمومی استان به عنوان بهره بردار، پیگیری های لازم را جهت افزایش جذب اعتبار ساخت کتابخانه و تسریع در تکمیل پروژه دنبال خواهد کرد.
۵۸ کتابخانه همگانی با بیش از ۳۱ هزار عضو در لرستان فعال است

Views: 2

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=9154

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.