تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
0

دریافت هدیه به مادر سه قلوهای ازنایی

  • کد خبر : 9036
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۵۴
دریافت هدیه به مادر سه قلوهای ازنایی
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) لرستان گفت: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان به مادر سه قلوهای ازنایی هدایایی در قالب پویش «لبخند مادری» اهدا کرد.

به گزارش هناسه  به نقل از ستاد اجرایی فرمان امام(ره) مجید طائف روز چهارشنبه اظهار کرد: بسته «لبخند مادری» که به خانواده سه‌قلوهای متولد شده ازنایی به عنوان یازدهمین خانواده صاحب فرزند سه قلو در لرستان اهدا شد، شامل ۲۹ قلم از لوازم مورد نیاز نوزادان تا ۶ ماهگی به ارزش تقریبی هر بسته ۵۰ میلیون ریال، سه کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی و ۷۲ بسته پوشک بود.

وی افزود: در پویش ملی «لبخند مادری» که از سال گذشته به طور رسمی در سراسر کشور آغاز شده به زوج‌هایی که فرزند سومشان در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به دنیا آمده باشد، با تعیین سطح برخورداری یک بسته لبخند مادری اهدا می‌شود.

طائف تصریح کرد: پویش «لبخند مادری» در راستای سیاست‌های جمعیتی، افزایش فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های مثبت پنج(دارای فرزند سوم و بیشتر) اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: خانواده‌های دارای فرزند سه‌قلو و بیشتر می‌توانند جهت استفاده از حمایت‌های بنیاد ۱۵ خرداد به سامانه «ایران جوان» به نشانی iranejavan.۱۵۴۲.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

وی افزود: مردم و خیرین برای مشارکت در تامین بسته‌های لبخند مادری می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۴۲*۷۸۰* در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

Views: 4

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=9036

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.