تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
0

با پشت میز نشینی کاری حل نمی شود / به دنبال کار مردم باشیم

  • کد خبر : 7745
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
با پشت میز نشینی کاری حل نمی شود / به دنبال کار مردم باشیم
رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان گفت : دردهای زیادی در جامعه داریم که با پشت میز نشینی حل نمی شوند ، مدیر باید درد دل مردم باشد ، تا حرکت نکنیم کسی برایمان دلسوزی نخواهد کرد .

به گزارش هناسه نیوز ، فاطمه مقصودی روز شنبه در نشست با خبرنگاران در راستای تشریح دستاوردهای سفر نظارتی رییس مجلس شورای اسلامی به لرستان با بیان اینکه سفرهای استانی مسوولان بدون تاثیر نخواهد بود اظهار کرد :  بازدید مسئولان عالی رتبه کشوری از پروژه ها و مشکلات استان تاثیرات مهمی در توسعه استان خواهد داشت.

وی بیان کرد : سفر مسئولان را به فال نیک بگیریم و همانگونه که سفر آقای قالیباف به لرستان تکمیل کننده سفر رئیس جمهور بود ، چرا که با سرکشی به نقاط مختلف استان و محرومیت های استان را مشاهده و برخی را از زبان مردم شنیدیم و امیدواریم این سفرمایه برکات برای استان باشد .

این مقام مسئول گفت : وضعیت استان خوب نیست و با یک بازدید مشکلات حل نمی شود اما با تمرکز بر روی چند مسئله مهم می توان با زحمت شبانه روی برای این مردم با ارزش تلاش کرد تا مشکلات حل شوند .

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان با بیان اینکه در شرایط آزمون و عملکرد به سر می بریم  اذعان داشت : لرستان نیازمند ایجاد زیرساخت های اشتغال، امکانات آب ،راه، جاده، مشکلات روستائیان، کشاورزان و تخصیص آب و حق آبه، و رفع مشکلات روستانشینان است.

مقصودی با بیان اینکه در استان مسئله محورحرکت کنیم خاطر نشان کرد : لرستان در یک شرایط خوب و دارای نعمت های فراوانی است  و نمایندگان استان نگاهشان متعادل و از روی پیشرفت و توسعه و الهی باشد ؛ وقتش را برای مردم صرف کند ، اما منکر اصرارهای پشت پرده و سفارشات نیستم .

نماینده مردم بروجرد تصریح کرد : نماینده ای سیاسی کار نباشد هرگز دنبال عزل و نصب ها نمی رود بلکه نگاه نظارتی دارد و اگر نماینده ای اصرار بر عزل و نصب داشته باشد نمی تواند مدعی حرکت در مسیر فرمایشات رهبر و کمک به مردم باشد .

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه ارتباط نمایندگان لرستان با دستگاه های اجرایی، سازمان ها و وزارتخانه ها بسیار خوب است  عنوان کرد :از حضور افراد ضعیف و ناتوان در مدیریت ها جلوگبری کنیم ، نیازمند مدیران جهادی هستیم چرا معتقدیم کار نشد ندارد به شرط اصرا و پی گیری به سرانجام خواهد رسید .

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان گفت : در بازدید از قلعه فلک الافلاک خواستار ثبت جهانی این آثار باستانی و ورشو بروجرد بوده ایم .

وی با اشاره به توانمندی زنان در جامعه یاد آور شد : حضور زن را در کربلا مشاهده کرده ایم ، حضرت زینب هم خبرنگار و و هم مشاور امام حسین بود ، و رسالتش را به درستی انجام داد ؛ زن مادرو انس و الفت جامعه و حلقه آخر آفرینش است ، دقتشان بالا و با توانایی زیاد وارد عرصه جامعه می شود .

مقصودی یاد آور شد : دردهای زیادی در جامعه داریم که با پشت میز نشینی حل نمی شوند ، مدیر باید درد دل مردم باشد ، تا حرکت نکنیم کسی برایمان دلسوزی نخواهد کرد .

خبرنگار و نویسنده : اقدس فیضی

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=7745

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.