تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024
1

دولت و قوای سه‌گانه از استاندار لرستان حمایت کنند

  • کد خبر : 11728
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
دولت و قوای سه‌گانه از استاندار لرستان حمایت کنند
امام جمعه خرم‌آباد گفت : دولت و قوای سه‌گانه ار استاندار لرستان حمایت کنند تا شاهد توسعه استان باشیم.

به گزارش هناسه نیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره به انتصاب استاندار جدید لرستان اظهار کرد: اولین گام لزوم حمایت دولت و قوای سه‌گانه از ایشان است تا شاهد توسعه باشیم.

وی افزود: حمایت هایی که تاکنون انجام شده قابل تقدیر اما کافی نیست و همکاری با استاندار جدید ضروری خواهد بود تا تحول همراه با جهش را شاهد باشیم.

خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی یادآور شد: اگر افرادی بدون در نظر گرفتن شایسته سالاری به فردی رأی دهند، خیانت به اسلام ، نظام و مردم کرده است ، انتخاب فرد اصلح ضروری بوده و مردم نگاه قبیله گرایی را کنار بگذارند.

حجت‌الاسلام شاهرخیادامه داد: برگزارکنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی امین و امانت دار مردم بوده و حفاظت و صیانت از رأی مردم را برعهده دارند، همچنین مسوولان طبق قوانین حق تبلیغ ندارند و در غیر اینصورت برخورد خواهد شد.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: اگر تخلفاتی صورت بگیرد، باید اطلاع رسانی شود تا جنبه بازدارندگی داشته باشد، همچنین منصوبان ولی فقیه در لرستان هم به صورت یکسان حق دارند و ضوابط رعایت خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: هیچ نهادی در لرستان درباره رد و یا تأیید شخص و یا حوزه انتخابیه از نماینده ولی فقیه استعلام نکرده و همه چیز برای مردم یکسان خواهد بود.

وی با اشاره به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای ادامه داد: این ورزش با طنین ذکر و یاد اهل بیت بویژه امیرالمومنین علی علیه السلام همراه و این فرهنگ باید با هدف جوانمردی تبلیغ شود.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به شهادت استاد مرتضی مطهری تاکید کرد: گروهی منحرف این فقیه و فیلسوف را از جامعه اسلامی گرفتند و با توجه به نامگذاری این روز بنام معلم روز معلم، معلمان چراغ ارشاد را در دل شاگردان روشن نگه دارند که باارزش ترین هدیه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به روز کارگر اضافه کرد: حیات و زندگی جامعه وابسته به کار و کارگر و مهم تلقی می‌شود ، جامعه باید به سمتی حرکت کند که کسب ثروت رابطه مستقیم با کار داشته باشد.

وی افزود: ویژه خواری ، ربا ، رانت و از این قبیل در نظام اسلامی باید برچیده شود، همچنین بخشی از مشکلات امروز از عدم به هنگام ، فوری و قاطع در مبارزه با فساد است، توجه به ارتقا شغلی کارگر، پرداخت حقوق به موقع کارگران، دقت در واگذاری کارها به کارگر ضروری است.

وی با اشاره به وحشی‌گری اسراییل در غزه ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس کانون جرم و جنایت در دنیا و تمام قوانین بین‌المللی را زیر پا می گذارد و مورد حمایت آمریکای جنایتکار قرار می گیرد ، این رژیم دژ استعمار در جهان است و با هدایت مقام معظم رهبری در مقابل زورگویان عالم ایستادگی‌ خواهیم کرد.

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=11728

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.