تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
1

قدرت سرایت ویروس انگلیسی بالا است

  • کد خبر : 2426
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
قدرت سرایت ویروس انگلیسی بالا است

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت : اکنون ۱۱ شهر قرمز، ۵۲ شهر نارنجی، ۲۱۷ شهر زرد و ۱۶۸ شهر آبی در کشور داریم. به گزارش هناسه نیوز ، علیرضا رئیسی اظهار کرد : میزان رشد سرعت انتشار ویروس کرونا در خوزستان بسیار بالاست وتزریق واکسن تنها بر اساس اولویت بندی‌ها خواهد بود. وی […]

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت : اکنون ۱۱ شهر قرمز، ۵۲ شهر نارنجی، ۲۱۷ شهر زرد و ۱۶۸ شهر آبی در کشور داریم.

به گزارش هناسه نیوز ، علیرضا رئیسی اظهار کرد : میزان رشد سرعت انتشار ویروس کرونا در خوزستان بسیار بالاست وتزریق واکسن تنها بر اساس اولویت بندی‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شواهدی از گردش ویروس کرونا در عراق مشاهده شده و میزان بیماری در این کشور یک سیر شتابان گرفته است افزود : باید اقدامات سختگیرانه ای برای عبور و مرور از طریق مرزهای غربی در نظر گرفته شود.

رئیسی با بیان اینکه خوشبختانه روند شیوع بیماری در استانهای شمالی همچون مازندران نزولی است اذعان داشت : در برخی استان ها به ویژه آذربایجان غربی، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و ایلام شاهد افزایش شیوع بیماری هستیم که حتما نیاز است مراقبت ها افزایش یابند.

این مسئول با ذکر اینکه رعایت پروتکل ها بیش از ۱۴ درصد کاهش پیدا کرده است یادآور شد : شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه همه شهرهای قرمز کشور هستند که در استان خوزستان قرار دارند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا  با اشاره به اینکه قدرت سرایت ویروس انگلیسی بالا است و باید دستورالعمل های قبلی را با دقت و کیفیت بهتری رعایت کنیم بیان داشت :  افراد بالای ۶۵ سال بهتر است از خانه خارج نشوند و در جمع حضور پیدا نکنند، رعایت فاصله گذاری، استفاده از ماسک، تهویه مناسب و زمان کوتاه در دیدار با این عزیزان بسیار الزامی است.

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=2426

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.