تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024
1

«افتتاح پروژه فیدر جدید بخش ویسیان»

  • کد خبر : 2150
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
«افتتاح پروژه فیدر جدید بخش ویسیان»

در ایام  دهه مبارک فجر  مراسم افتتاح پروژه فیدر جدید شرکت برق در بخش ویسیان شهرستان چگنی با حضور مهندس امیری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان چگنی برگزار شد. به گزارس پایگاه خبری هناسه نیوز ، گودرز امیری در این مراسم گفت: در برنامه‌ای که وزارت […]

در ایام  دهه مبارک فجر  مراسم افتتاح پروژه فیدر جدید شرکت برق در بخش ویسیان شهرستان چگنی با حضور مهندس امیری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان چگنی برگزار شد.

به گزارس پایگاه خبری هناسه نیوز ، گودرز امیری در این مراسم گفت: در برنامه‌ای که وزارت نیرو از یک سال پیش تحت عنوان پویش(( الف، ب ایران)) طراحی کرده است تا الان هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان پروژه به بهره برداری رسیده است و حدود ۳۴۰ میلیارد تومان تا پایان اسفند تکمیل و بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با تقدیر از شرکت برق باختر و شرکت توزیع برق لرستان گفت: طبق آمار  تا کنون ۱۹ پست برق در استان ظرف ۳ سال گذشته اجرا،افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

 وی افزود:حدود ۵ پست دیگر هم در حال اجراست و امیدواریم تا پایان خرداد ۱۴۰۰ تکمیل و به بهره‌برداری برسد که البته یک نمونه از آنها جزو پروژه‌های ۳۴۰ میلیارد تومانی است که تا پایان اسفند به بهره‌برداری خواهد رسید.

 مهندس امیری اظهار داشت: شرکت توزیع برق لرستان حدود ۵۰۰ میلیارد تومان در بحث شبکه های فشار ضعیف، متوسط و ترانس موتورهای مورد نیاز هزینه کرده و در زمینه سیل همچنانی که شاهد هستیم کارهای بسیار موثری در تامین برق و جلوگیری از قطعی برق برای واحدهای تولیدی انجام شده که خوشبختانه در سطح استان مشکلی در این زمینه نداریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با تقدیر از عوامل اجرایی این پروژه  تصریح کرد: برخلاف گذشته که اگر یک پروژه اقتصادی می خواست در فلان منطقه اجرا شود اما شبکه برق نبود در حال حاضر آن مشکلات خوشبختانه رفع شده و از لحاظ پدافند غیرعامل نیز به گونه‌ای تدبیر شده که اگر خط انتقال قدرت مشکل پیدا کرد از خط دیگری برق مورد نیاز را تامین کنند که مصداق آن همین پروژه‌ای است که در حال حاضر در حال بهره برداری است.

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=2150

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.