تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024
1

تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری و شورای شهر خرم آباد

  • کد خبر : 2149
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶

از بانوان و مادران شاغل در مناطق سه گانه ، سازمان های تابعه و شورای اسلامی شهر خرم آباد بمناسبت بزرگداشت مقام مادر و روز زن در سالن جلسات شهرداری مرکزی توسط شهردار خرم آباد، رئیس و نائب رئیس و دیگر اعضای شورای شهر تجلیل بعمل آمد . رستم کوشکی ضمن تبریک تولد ام ابیها […]

از بانوان و مادران شاغل در مناطق سه گانه ، سازمان های تابعه و شورای اسلامی شهر خرم آباد بمناسبت بزرگداشت مقام مادر و روز زن در سالن جلسات شهرداری مرکزی توسط شهردار خرم آباد، رئیس و نائب رئیس و دیگر اعضای شورای شهر تجلیل بعمل آمد .

رستم کوشکی ضمن تبریک تولد ام ابیها فاطمه زهرا (س) و تهنیت روز زن به بانوان شاغل در شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم آباد به مقام والای مادر گریزی زد و گفت: تنها کلمه ای که مرا متزلزل می کند بر زبان آوردن نام مادر است ، افراد زیادی در جامعه ما را دوست دارند ولی مادر تنها کسی است که دوست داشتن وی با بقیه افراد فرق دارد زیرا مادر فقط فرزند را بخاطر خودش دوست دارد ولی دیگران ما را بخاطر خودشان دوست می دارند .

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد با اشاره به اهمیت مطالبه گری از بانوان درخواست کرد که مطالبه گر باشند و سپس افزود: اگر مردم مطالبه گر باشند هیچ مسئولی نمی تواند از وظیفه اش تخطی کند، از مدیریت شهری انتظار داریم پست های مدیریتی بیشتری در اختیار خانم ها قرار دهد و امروز خوشحال و خرسندیم که چندین پست مهم در شورا و شهرداری توسط خواهران خوبمان اداره می شود .

شهردار خرم آباد با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و روز زن، اظهار داشت: ۹۶ نفر از ۱۲۰۰ پرسنل شهرداری را بانوان تشکیل می دهند ، سعی کرده ایم کمترین جابجایی را در میان خانم ها داشته باشیم و نگاه مدیریت شهری اینگونه رقم خورده که پست های مدیریتی در اختیار بانوان قرار بگیرد همانطور که امروز رئیس حقوقی شهرداری، رئیس روابط عمومی و مدیر مرکز پژوهش شورای اسلامی شهر و چند پست مدیریتی دیگر در سازمان ها و مناطق در دست خواهران ارزشمندمان است و تلاش بر این است که تا پایان سال انتصاب مدیر واحدی در شهرداری مرکزی نیز رقم بخورد .

محمد شریفی مقدم، خاطرنشان ساخت: طی سالهای اخیر و تاکنون هیچ بانویی در شهرداری یکماه پاداش نگرفته ، امروز به مناسبت روز زن تمام ۹۶ بانوی شاغل یکماه تشویقی و دو روز نیز مرخصی به آنها تعلق خواهد گرفت که تا پایان اسفند ان شاء الله انجام می پذیرد .

تنها بانوی عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد هم ضمن تبریک و تهنیت ولادت بی بی دو عالم فاطمه زهرا (س) ، گفت: حضرت زهرا (س) بزرگ بانوی جهان اسلام است و میوه دل و نور دیده رسول خدا (ص)؛ وقتی پیامبر خاتم بوسه بر دست زهرا (س) زد زن را به فرشته حسن و رحمت تبدیل کرد که از دامان پاکش مرد به معراج می رسد .

زهرا نظری افزود: از زحمات تک به تک شما بانوان به نمایندگی از مردم و اعضای شورای اسلامی شهر تقدیر و تشکر میکنم و از مدیریت شهری انتظار داریم به بانوان بهای بیشتری داده شود زیرا هر جا بانویی پست گرفته آن کار با ظرافت پیش رفته است .

این بانوی فرهنگی و نائب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد در پایان تاکید کرد: تاریخ ما یک تاریخ مذکر است و برای تلطیف این تاریخ مذکر لازم است به زنان بها داده شود ، جا دارد تشکر ویژه داشته باشم از جناب کوشکی رئیس محترم شورای اسلامی شهر که اولین نفری بود روز زن را به بنده تبریک گفت و همچنین تشکر خاص دارم از جناب شریفی مقدم شهردار محترم خرم آباد که در طی این یکسال شیوع ویروس کرونا با بانوان شاغل همکاری های لازم را داشتند .

ولی الله رستمی نژاد پدیده انتخاباتی شهر خرم آباد، با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) بیان داشت: دامن مادر نخست آموزگار کودک است ، پیامبر اکرم (ص) فرمود بهشت زیر پای مادران است و من نیز افتخار می کنم به شما خواهران پاکدامن و نجیب که به لحاظ تخصص ، تعهد و پاکی اخلاق و ولایی بودن از همه ما برتر هستید و امیدوارم شهردار محترم نگاه ویژه به بانوان داشته باشد و پست های مدیریتی در اختیارشان قرار دهد .

در پایان جلسه ، بانوان شاغل در شهرداری مشکلات خود را بیان کردند و جملگی از محمد شریفی مقدم شهردار خرم آباد تقدیر و تشکر داشتند که در طی یکسال شیوع ویروس منحوس کرونا نهایت همکاری و مدارا را با بانوان بعمل آورده .

اجرای این مراسم با شکوه بر عهده افشین چگنی ریاست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرم آباد بود .

Views: 1

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=2149

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.