تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024
0

۷۹۷ واحد پستی فعال در لرستان

  • کد خبر : 2143
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰:۱۹
۷۹۷ واحد پستی فعال در لرستان

مدیرکل پست استان لرستان گفت : در لرستان ۷۹۷ واحد پستی فعال در حال خدمت رسانی هستند به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هناسه نیوز ، مدیر کل پست استان لرستان در نشست مجازی با اصحاب رسانه به سوالات آنان پاسخ داد محمد ناظری با اشاره به بحث شیوع ویروس کرونا و تسریع خدمات پستی اظهار […]

مدیرکل پست استان لرستان گفت : در لرستان ۷۹۷ واحد پستی فعال در حال خدمت رسانی هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هناسه نیوز ، مدیر کل پست استان لرستان در نشست مجازی با اصحاب رسانه به سوالات آنان پاسخ داد

محمد ناظری با اشاره به بحث شیوع ویروس کرونا و تسریع خدمات پستی اظهار کرد : با استفاده از به کارگیری بخش خصوصی و پای کار بون همه ی همکاران پست استان تا به این لحظه نه رسوب مرسولاتی داشته و نه تاخیری در توزیع داشته ایم .

وی با بیان اینکه همه ی همکاران به دوراز شرایط جوی ،حتی تعطیلات رسمی وایام کرونا به خدمت رسانی ادامه داده اند افزود : در مدت ده ماه گذشته میزان مرسولات جا به جا شده در استان ۳ میلیون و ۳۵ هزار و ۵۷۷ فقره بوده است .

این مسئول با اشاره به تعداد نقاط پستی استان یاد آور شد : در سطح استان ۷۹۷ واحد پستی فعال داریم که درحال خدمات رسانی به هم استانیها هستند .

ناظری در بحث رتبه بندی استانها اذعان داشت : شرکت ملی پست ایران استانها را بر اساس شاخص ها یی همچون هم وزن بودن ، منطقه جغرافیایی و جمعیت و صنعت و برخورداری از امکانات که می تواند در استان اثر گذار باشد تقسیم بندی کرده است .

وی ابراز کرد : لرستان در بحث ترافیک کاری بین ۱۰ استانی که در آن گروه قرار گرفته است  بین استان دوم و سوم بصورت متغییر رتبه بندی شده است

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=2143

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.