تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024
1

همزمان با دهه فجر افتتاح شد:

  • کد خبر : 2137
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹

پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در شهرستان های دلفان و چگنی همزمان با دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پروژه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در شهرستان های دلفان و چگنی افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری هناسه نیوز […]

پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در شهرستان های دلفان و چگنی

همزمان با دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پروژه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در شهرستان های دلفان و چگنی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری هناسه نیوز ، در چهارمین روز از دهه مبارک فجر با حضور عبدالهی معاون اقتصادی استانداری لرستان، فرماندار، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و جمعی از مسئولان و مردم محلی شهرستان دلفان، پروژه های بهسازی و روکش آسفالت راههای روستایی چشمه حاجی محمد، میان تنگ بالا و پایین در بخش کاکاوند این شهرستان افتتاح و تقدیم مردم شد.

مرتضی شیروانی رئیس اداره ساخت راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در این مراسم با تبریک ایام ا… دهه فجر و یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا گفت: پروژه احداث ابنیه، زیرسازی و آسفالت محورهای فوق به طول ۲۱۰۰ کیلومتر و اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در قالب طرح ابرار اجرایی شده است که درمجموع با بهره برداری از این پروژه ها ۱۵۰ خانوار در بخش کاکاوند از نعمت راه آسفالته برخوردار شدند.

? افتتاح پل مینه شهرستان چگنی

همچنین در پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور امیری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، امام جمعه و فرماندار چگنی، پروژه احداث پل مینه این شهرستان به بهره برداری رسید.

??محسن لطیفی نیا رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چگنی در این مراسم اظهار داشت: این پل از پل های تخریب شده در سیل فروردین ۹۸ بود که با اهتمام مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اعتباری بالغ بر ۱۴هزار میلیون ریال احداث و به بهره برداری رسید که با افتتاح آن ساکنان سه روستا با ۱۰۰ خانوار جمعیت از راه دسترسی ایمن برخوردار گردیدند.

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=2137

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.