تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
0

عشایر در جنگ اقتصادی طلایه‌داران سپاه اسلام هستند/ نقش‌آفرینی در عرصه‌های دفاعی و امنیتی

  • کد خبر : 2018
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
عشایر در جنگ اقتصادی طلایه‌داران سپاه اسلام هستند/ نقش‌آفرینی در عرصه‌های دفاعی و امنیتی

بازدیدها: ۱۱ فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان گفت: عشایر در جنگ اقتصادی طلایه‌داران سپاه اسلام هستند، همچنان‌که این گروه از جامعه نقش بسزایی در خودکفایی و تامین موادعذایی کشور دارند. سیاوش رستمی ظهر امروز در دیدار بسیجیان عشایر لرستان با نماینده ولی‌فقیه در استان، با اشاره به جنگ وسیع فرهنگی دشمنان علیه بنیاد خانواده‌های ایرانی، […]

بازدیدها: ۱۱

فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان گفت: عشایر در جنگ اقتصادی طلایه‌داران سپاه اسلام هستند، همچنان‌که این گروه از جامعه نقش بسزایی در خودکفایی و تامین موادعذایی کشور دارند.

عشایر در جنگ اقتصادی طلایه‌داران سپاه اسلام هستند/ نقش‌آفرینی در عرصه‌های دفاعی و امنیتی

سیاوش رستمی ظهر امروز در دیدار بسیجیان عشایر لرستان با نماینده ولی‌فقیه در استان، با اشاره به جنگ وسیع فرهنگی دشمنان علیه بنیاد خانواده‌های ایرانی، اظهار کرد: عشایر نه تنها این بنیاد را حفظ کرده‌اند، بلکه نظام خانواده را بیش از پیش تقویت نموده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: عشایر در جنگ اقتصادی طلایه‌داران سپاه اسلام هستند، همچنان‌که این گروه از جامعه نقش بسزایی در خودکفایی و تامین موادعذایی کشور دارند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان با بیان اینکه این نهاد خدمت‌گذار عشایران استان است، افزود: محرومیت‌زدایی و  ساماندهی برای نقش‌آفرینی در عرصه‌های دفاعی و امنیتی از جمله خدمات سپاه به عشایران است.

رستمی بیان داشت: عشایر در راهبرد آرمان‌های انقلاب و امام راحل نقش بسزایی داشته و دارند، با این وجود از کمترین امکانات برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه عشایر کمترین هزینه را برای نظام دارد، گفت: این در حالی است که بیشترین فایده را داشته و همواره پای نظام و ولایت ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان ادامه داد: عشایر لرستان با ۱۴ ایل و ۱۵ طایفه مستقل وظیفه دفاع از کیان انقلاب اسلامی را بر عهده دارند و در آزمون‌های پیش.رو عشایر با تمام توان شرکت خواهند کرد.

Views: 8

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=2018

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.