تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
3

برنامه‌های فرهنگی هنری سالگرد شهید «عجمیان» در لرستان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 9981
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۵:۰۴
برنامه‌های فرهنگی هنری سالگرد شهید «عجمیان» در لرستان برگزار می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری برنامه‌های سالگرد شهید سید «روح‌الله عجمیان» با همکاری حوزه هنری در مرکز این استان خبر داد.

به گزارش هناسه نیوز از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ،« اعظم روانشاد» با اشاره به در پیش بودن سالگرد شهادت سید «روح‌الله عجمیان»، اظهار داشت: در این راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح استان و به‌خصوص مرکز لرستان پیش‌بینی کرده است.

وی با اشاره به رویکرد جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای مردمی‌بودن برنامه‌ها، بیان داشت: دراین‌رابطه تلاش شده که برنامه‌های سالگرد شهادت سید «روح‌الله عجمیان» در استان نیز به‌صورت مردمی و در بین مردم برگزار شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه فردا جمعه، نمایشگاه پوستر با مضامین مربوط به شهادت سید «روح‌الله عجمیان» در محل مصلای الغدیر شهر خرم‌آباد برپا خواهد شد، عنوان کرد: همچنین اجرای سرود از دیگر برنامه ها می باشد. 

روانشاد، همچنین برگزاری محفل انس با قرآن ،شعر خوانی برخی شاعران برجسته استانی، برپایی نمایشگاه پوستر، اجرای گروه سرود را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در مرکز استان برشمرد و گفت: این برنامه‌ها جمعه‌شب ۱۲ آبان همزمان با نماز معرب و عشاء در محل مسجد امام حسن عسگری (ع) خرم آباد  با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌گردد.

بنابراین گزارش، شهید مدافع امنیت سید «روح‌الله عجمیان»، متولد سال ۱۳۷۴ در کوهدشت لرستان و از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمال شهر کرج بود که در جریان آشوب‌ها و اغتشاشات سال گذشته از سوی مسدودکنندگان اتوبان کرج – قزوین در دفاع از امنیت مردم، مظلومانه به شهادت رسید.

Visits: 4

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=9981

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.