تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
1

طلب ۴۵۰ میلیارد تومانی اتاق اصناف از اداره مالیات

  • کد خبر : 9970
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
طلب ۴۵۰ میلیارد تومانی اتاق اصناف از اداره مالیات
رییس اتاق اصناف لرستان از طلب 450 میلیارد تومانی اتاق از اداره مالیات خبر داد

به گزارش هناسه نیوز ، بیست و نهمین جلسه ی سه شنبه خبری استان لرستان با هماهنگی شورای اطلاع رسانی، نهم آبان ماه با حضور صادق ناصری رئیس اتاق اصناف لرستان در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد.

ناصری دراین  نشست اظهار کرد : لرستان  جز۵ استان برتر و موفق اتاق اصناف بوده که این موفقیت مدیون مجموعه اقتصادی استانداری، اداره صمت ،تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف و نیروی انتظامی استان است

وی با بیان اینکه  نظارت بر واحدهای صنفی استان به عهده ۱۰ اتاق اصناف با هشت نفر بازرس اجرایی می‌باشد افزود :  بازرسی های مستمری که از قیمت و واحدهای صنفی صورت گرفته  سه هزار و ۹۳۴  مورد بوده است .

ناصری یادآورشد: حدود ۱۴ مورد جریمه تخلف برای ۳۴۹  پرونده در پی بازرسی های انجام شده در استان به تعزیرات حکومتی ارسال شده‌ است .

این مقام مسئول به طلب ۴۵۰ میلیارد تومانی اتاق از اداره مالیات اشاره داشت  و عنوان کرد : طی ۶ماهه اول امسال ، حدود پنج میلیارد تومان بدهی بابت حقوق معوق کارکنان و تکمیل ساختمان اتاق اصناف پرداخت شده است.

ناصری به رشد صد در صدی مالیات در لرستان اشاره کرد و اذغان داشت : با وجود اینکه لرستان جز استهای محروم به حساب می آید ، یکی از مشکلات کسبه استان افزایش مالیات است ، همچنین دخالت‌های بعضی ادارات مثل میراث فرهنگی در صدور برخی مجوزها بدون هماهنگی با اصناف ، ضربه بزرگی به بازار وارد کرده است.

وی اضافه کرد : یکی دیگر از مشکلات بازاریان ازدیاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای است که روز به روز به تعدا آنها افزوده می شود ، چرا که تمام درآمدها و حتی درآمد پز آنها نصیب استان تهران می‌شود و برای لرستان هیچ سودی ندارند در حالی که کسبه مالیات را به اداره مالیات استان پرداخت می‌کنند.

رییس اتاق اصناف لرستان گفت: حدود ۲۸ اتحادیه در مرکز استان در اقصی نقاط شهر متمرکز شدند و ۶ طبقه ساختمان اتاق اصناف تا ماه آینده به صورت کامل افتتاح می‌شود.

خبرنگار : اقدس فیضی

Views: 18

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=9970

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.