تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
0

انتقال میراث ارزشمند نسل‌های گذشته به نسل جوان امروز

  • کد خبر : 9866
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
انتقال میراث ارزشمند نسل‌های گذشته به نسل جوان امروز
رهبد معظم انقلاب اسلامی گفت : انتقال میراث ارزشمند نسل‌های گذشته به نسل جوان امروز را هدف اصلی کنگره‌های تجلیل از شهدا برشمردند.

به گزارش هناسه نیوز از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری ، رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به دست‌اندرکاران کنگره بزرگداشت شهیدان استان لرستان، جریان‌سازی فکری و عملی برای انتقال میراث ارزشمند نسل‌های گذشته به نسل جوان امروز را هدف اصلی کنگره‌های تجلیل از شهدا برشمردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، «دلاوری و شجاعت» و «رفاقت، صداقت و وفاداری» اقوام لُر را از برجسته‌ترین خصوصیات مردم لرستان و مناطق لُری خواندند و گفتند: تاریخ مردم لر در صد سال اخیر، متشکل از بخش مظلومیت و اختناق در دوران پهلوی و بخش دیگر، حماسه‌سازی، درخشش و ظهور و بروز در دوره جمهوری اسلامی است و برای اینکه جوان‌ها تاریخ خودشان را بدانند، باید هر دوی این صفحات تاریخی محفوظ مانده و با هم مقایسه شوند.
ایشان با تأکید بر جریان‌سازی فکری و عملی در انتقال میراث ارزشمند جوان فداکار گذشته به جوان امروز کشور، افزودند: کشور رو به سمت قله است و در این مسیر، هم کار و تلاش زیاد نیاز دارد و هم خطر زیاد است؛ اگر بخواهیم با قدرت این راه را بپیماییم، باید از گذشته تاریخی خود استفاده کنیم و میراث گذشته را به نسل‌های کنونی منتقل کنیم.

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=9866

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.