تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
2

دانش‌آموزان طلیعه‌دار انقلاب و اسلام بوده و هستند

  • کد خبر : 9844
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
دانش‌آموزان طلیعه‌دار انقلاب و اسلام بوده و هستند
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت : بیش از ۳۰ هزار شهید دانش‌آموز در کشور بیانگر این است که دانش‌آموزان طلیعه‌دار انقلاب و اسلام بوده و هستند،

به گزارش هناسه نیوز ، رضا عزتی در اجلاسیه هزار و ۱۰۰ شهید دانش آموز و فرهنگی لرستان اظهار کرد : به گفته رهبر معظم انقلاب، زنده نگه داشتن یاد شهدا نوعی جهاد است، جهادی که نگذاشت خون‌های مقدس ریخته شده در کربلا پایمال شود و حماسه بزرگ کربلا را تا به امروز زنده نگه داشته است.

این مقام مسئول افزود : افتخار ما این است که ۱۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب کردیم و یک ششم از شش هزار و ۵۵۵ شهید استان متعلق به این قشر است که نشان از بصیرت و آگاهی این نسل دارد.

وی با یادآوری اینکه امروز نیز جوانان فلسطینی با الگوگیری از دفاع مقدس در حال مقابله با رژیم صهیونسیتی هستند که اسرائیل با قتل هزاران زن و کودک خوی وحشی‌گری خود را نشان داده است، افزود: در کشور نیز هر جا فرهنگ ایثار و شهادت الگو قرار گرفته شاهد موفقیت‌های پی در پی بوده‌ایم و در استان سعی شده این فرهنگ سرلوحه تمام امور باشد که نتیجه آن را در گذشته شاهد بودیم.

رضا عزتی با بیان اینکه معلمان شهید با خون خود راه و با وصیت‌نامه‌های خود آموزگار ایثار و شهادت شدند، گفت: اگر یاد شهدا را فراموش می‌کردیم امروز شاهد این نشاط انقلابی و دینی در جامعه نبودیم؛ بنابراین از همه مدیران و معلمان انتظار این است که کلاس‌های درس خود را به اخلاق، فرهنگ و شخصیت والای ۱۱۰۰ شهید معلم و دانش‌آموز معطر کنند.

یادآور می‌شود، کنگره ملی شهدای استان لرستان، ششم آبان‌ماه سال جاری در خرم‌‎آباد برگزار می‌شود که در این راستا چندین اجلاسیه شهدا در استان برگزار خواهد شد.

Visits: 3

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=9844

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.