تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
4

پیام شهیدان از طریق آثار فاخر هنری منعکس شود

  • کد خبر : 9841
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
پیام شهیدان از طریق آثار فاخر هنری منعکس شود
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت : هدف از برگزاری یادواره ها، اجلاسیه‌ها و کنگره‌های شهدا این است که پیام شهیدان از طریق آثار فاخر هنری منعکس شود

به گزارش هناسه نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در اجلاسیه هزار و ۱۰۰ شهید دانش آموز و فرهنگی لرستان اظهار کرد :  حیات طیبه‌ای که در آن دین و دنیا در کنار هم باشد ومتعلق به شهدا است در جامعه گسترش یابد. 

نماینده ولی فقیه در لرستان با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری اجلاسیه هزار و ۱۰۰ شهید فرهنگی و دانش آموز لرستان گفت: این پنجمین نشست پس از برگزاری اجلاسیه‌های شهدای روحانیت، عشایر، یاس شهیدان، بانوان شهید و شهدای جاویدالاثر است که ذیل کنگره ملی شش هزار و ۵۵۵ شهید لرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شش هزار و ۵۵۵ شهید لرستان که قرار است ششم آبان ماه در خرم آباد برگزار شود، گفت: تاکنون بیش از هزار و ۸۰۰ یادواره ذیل برگزاری این کنگره در استان برگزار شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه خدمت به خانواده شهدا را وظیفه همگان دانست و افزود: خدمت ما قابل قیاس با صبر و شکیبایی آنان نیست و امنیت و آرامش فعلی را مدیون خون شهدا هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به ۹۰۵ شهید دانش آموز و ۱۹۵ شهید معلم لرستان گفت: نسل امروز هم اگر پیشروتر نباشد عقب‌تر هم نیست و این به واسطه بصیرت و آگاهی دانش آموزان و معلمان امروز از شهدای دانش آموز و فرهنگی است.

وی در ادامه‌ی سخنان خود به رفتار ددمنشانه رژیم صهیونیستی و کشتار بیرحمانه مردم فلسطین اشاره کرد و اظهارداشت: آنچه امروز از جامعه بشریت مشاهده می‌کنیم پایمال کردن اصول اخلاقی است که معلمان در جایگاه کسانی که شغل انبیا را برعهده دارند باید سه ماموریت تعلیم معارف قرآنی، تربیت و و پرورش و بصیرت و دانش انبیا را در مدارس به جای آورند تا جوانانی اخلاق مدار، پایبند به دین و آماده خدمتگزاری در جامعه حضور یابد.

یادآور می‌شود، کنگره ملی شهدای استان لرستان، ششم آبان‌ماه سال جاری در خرم‌‎آباد برگزار می‌شود که در این راستا چندین اجلاسیه شهدا در استان برگزار خواهد شد.

Visits: 4

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=9841

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.