تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
2

تجلیل از مخترع نرم افزار لرستان نما

  • کد خبر : 9745
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
تجلیل از مخترع نرم افزار لرستان نما
از دانش آموز سازنده نرم افزار لرستان نما تجلیل بعمل آمد

به گزارش هناسه نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن‌پور با اعلام این خبر گفت: در راستای حمایت از ایده‌های خلاق و به‌روز در حوزه گردشگری از دانش‌آموز صاحب ایده در این حوزه، تجلیل شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: امیررضا سلیمانی دانش‌آموز لرستانی توانسته نرم‌افزار «لرستان نما» را در راستای معرفی هرچه بیشتر جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری لرستان، طراحی کند.

او ادامه داد: طراحی و ارائه این نرم‌افزار می‌تواند گام مهمی در راستای ارائه و جذب ایده‌های جدید در حوزه معرفی ظرفیت‌های گردشگری لرستان باشد.

حسن‌پور افزود: نرم افزار «لرستان نما» با کسب رتبه اول در گرایش نرم‌افزار موبایل در جشنواره فرهنگی، هنری «فردا» هم‌اکنون در مرحله کشوری این جشنواره حضور دارد و علاوه بر اداره‌کل میراث‌فرهنگی لرستان توسط مدیرکل آموزش و پرورش لرستان نیز مورد تجلیل قرار گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اضافه کرد: امیررضا سلیمانی دانش‌آموز پایه دوازدهم رشته ریاضی از دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی خرم‌آباد در رشته ریاضی فیزیک است

Visits: 3

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=9745

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.