تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024
3

۲۷۰ میلیارد تومان طلب شرکت گاز لرستان از بخش‌های خانگی، صنعتی و تجاری عمومی

  • کد خبر : 9516
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
۲۷۰ میلیارد تومان طلب شرکت گاز لرستان از بخش‌های خانگی، صنعتی و تجاری عمومی
مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: در حال حاضر ۲۷۰ میلیارد تومان از بخش‌های خانگی، صنعتی و تجاری عمومی طلب داریم

.
کرم گودرزی در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان اظهار کرد : اولویت کاری دولت رفاه مردم و خدمت به آن‌ها بیان شده است
مدیرعامل شرکت گاز لرستان اذعان داشت : لرستان یکی از استان‌های غیر صنعتی است که مصرف سرانه گازخانگی بالا دارد و امیدواریم روزی این نمودار تغییر کرده و مصرف صنعتی جای مصرف خانگی عوض و در بخش صنعتی که محرک تولید و اشتغال است این حرکت را انجام دهیم.
وی با اشاره به اینکه بیش‌از ۳۰۰ هزار مشترک از خدمات گاز استفاده می کنند افزود : سهم گاز در سبد انرژی استان ۷۰ درصد است و علی‌رغم مشکلاتی که در تأمین و ناترازی گاز داشتیم توانستیم در دو سال‌ گذشته این سبد را حفظ کنیم.
گودرزی تصریح کرد: در مصرف گاز لرستان نیروگاه ۲۱ درصد، صنایع ۱۴ درصد، بخش CNG شش درصد، کشاورزی دو درصد و شش درصد نیز در سایر موارد سهم دارند.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم تحرک خوبی دربخش گازرسانی انجام شده یادآور شد : در این دولت توانستیم ضریب نفوذ گازرسانی را در بخش روستایی از ۹۱.۷ درصد به ۹۷.۴۵ درصد برسانیم همچنین ۳۵۲ روستای گاز دار و ۸۴۵ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی به جمع مصرف کنندگان صنعتی ما اضافه شده است.
این مقام مسئول ادامه داد : در لرستان ۲۴۲۹ روستای واجد شرایط گازرسانی داریم که ۲۴۲۸ روستا گازرسانی شده و ضریب نفوذ ما در این بخش ۹۷.۷۵ درصد است و ۱۱ درصد نسبت به متوسط کشوری بالاتر هستیم.
گودرزی با بیان اینکه در پنج ماه ابتدای سال ۱۴۰۱ حدود ۴۴ هزار اشتراک داشته ایم گفت : پنج شهرک صنعتی کوهدشت، نورآباد، اشترینان، دورود ۲ و چمن‌سلطان الیگودرز را گازدار شده اند
وی اضافه کرد : در مصرف گاز لرستان نیروگاه ۲۱ درصد، صنایع ۱۴ درصد، بخش CNG شش درصد، کشاورزی دو درصد و شش درصد نیز در سایر موارد سهم دارند.
وی خاطرنشان کرد: گازرسانی به صعب‌العبورترین سخت‌ترین منطقه لرستان یعنی شول‌آباد در حال انجام است.
گودرزی با بیان اینکه لرستان در سال ۱۴۰۰ در ردیف استان‌های سبز قرار گرفت، افزود: در حال حاضر ۲۷۰ میلیارد تومان از بخش‌های خانگی، صنعتی و تجاری عمومی طلب داریم.

Views: 20

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=9516

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.