تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
3

پیاده روی اربعین جهانی شده است

  • کد خبر : 9476
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
پیاده روی اربعین جهانی شده است
امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به حضور میلیون ها نفر در پیاده روی اربعین امسال گفت: اکنون این حماسه حسینی جهانی شده است و فراگیرتر هم خواهد شد.

به گزارش هناسه نیوز ، حجت الاسلام «بهروز شمسی فر» روز جمعه در جمع نمازگزاران این هفته خرم آباد افزود: میلیون ها انسان دلباخته از سراسر جهان با شرکت در پیاده روی اربعین خود را به مرقد حسین ابن علی (ع) رساندند که خود حماسه ای بی نظیر است.

وی با تاکید بر جهانی شدن این حماسه اظهار داشت: هر چند دشمنان با عقل ناقص و ابزار رسانه ای خود سعی در تضعیف این حماسه دارند اما روزی فرا می رسد که همه جهان را فرا می گیرد .

امام جمعه موقت خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز قیام ۱۷ شهریور سال ۵۷ گفت: رژیم پهلوی بسیاری از مردم را در میدان شهدا (ژاله) شهید کرد که این تنها نشان دهنده بخشی از جنایات خاندان پهلوی بوده که در تاریخ ثبت شده است.

حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به اینکه رضاخان در برابر مردم مستبد بود ادامه داد: اینها در همه زمینه ها کشور را عقب نگه داشتند تا به عیش و نوش بپردازند که جنایات این خاندان در تاریخ ثبت شده است.

وی همچنین با اشاره به روز سینما اضافه کرد: توجه به این هنر و صنعت مهم است چراکه دشمن در تلاش برای تحریف واقعیات و بد جلوه دادن اخلاق؛ دین و ارزش ها است بنابراین دست اندرکاران این هنر و صنعت باید با توجه به داشتن این همه گنجینه فرهنگی و شخصیت های فاخر در همه زمینه ها فیلم بسازند.

وی تاکید کرد: فعالان سینمایی باید ساخت فیلم هایی با محوریت رشادت های دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم را مورد توجه قرار دهند در حالیکه اگر دشمن یکی از این شخصیت ها را داشت هزاران فیلم تهیه می کرد و حال که ندارد دروغ پردازی می کند.

حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد روحیه ناامیدی در نسل جوان گفت: موفقیت و پیشرفت ها باید با زبان هنر؛ فیلم و سینما اطلاع رسانی شود تا تلاش دشمن در بزرگ جلوه دادن مشکلات بی حاصل شود.

وی با اشاره به سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: این بیانیه بسیار مهم ظرفیت؛ فرصت و داشته ها را نشان می دهد و ضمن توجه به ضعف ها و تلاش برای رفع آنها می تواند راه رسیدن به قله های پیشرفت را نشان دهد.

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=9476

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.