تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024
2

بهره برداری از ۸۴ طرح مخابراتی در لرستان

  • کد خبر : 9442
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۲۳
بهره برداری از ۸۴ طرح مخابراتی در لرستان
همزمان با هفته دولت ۸۴ طرح مخابراتی و ارتباطات سیار با اعتبار یکهزار و ۹۸۰ میلیارد ریال در لرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش هناسه نیوز ، مدیر شرکت مخابرات منطقه لرستان روز چهارشنبه در آیین افتتاح این طرح ها اظهار کرد: یکی از زیرساخت های اصلی توسعه هر کشور فضای مخابرات، ارتباطات و فناوری است که از شروع دولت سیزدهم مجموعه مخابرات استان دچار تحول شگرفی شد.

“نبی اله شمسی فر” با اشاره به همدلی و همراهی مجموعه دستگاه های اجرایی در طرح های توسعه مخابرات گفت: در گذشته زیرساخت فیبر نوری در شهرستان های چگنی، کوهدشت، رومشکان و پلدختر وجود نداشت اما اکنون این شرایط فراهم شده است.

وی ادامه داد: آزادراه خرم‌آباد پل زال ۱۰۰ درصد به فیبر نوری متصل شده و در آینده خدمات هوشمند در این محور سراسری ارائه خواهد شد همچنین درحال گسترش فیبر نوری به منازل هستیم که بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان در این راستا سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی گفت: ایجاد و واگذاری فیبر نوری منازل و اصناف، توسعه سیستم های دیتا، ارتقای فناوری فاز هشت سایت شهری، ارتقای فناوری ارتباطات روستایی و راه‌اندازی کافوهای نوری از مهمترین طرح ها می‌باشد.

دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده است که امسال در این هفته بهره برداری از یک هزار طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی به ارزش بیش از ۱۰۸ هزار میلیارد ریال در لرستان انجام شد.

Views: 2

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=9442

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.