تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
2

جشنواره ملی نمایش عروسکی مدیریت مصرف برق

  • کد خبر : 9269
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
جشنواره ملی نمایش عروسکی مدیریت مصرف برق
مدیر روابط عمومی برق لرستان از اولین جشنواره ملی نمایش عروسکی مدیریت مصرف برق به میزبانی لرستان خبر داد

به هناسه نیوز به نقل از گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان، برای نخستین بار در سطح کشور، جشنواره ملی نمایش عروسکی مدیریت مصرف برق به ابتکار و میزبانی این شرکت، در خرم آباد برگزار می شود. مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان و دبیر این جشنواره در این خصوص گفت: با توجه به اهمیت فرهنگ سازی هرچه بیشتر در خصوص مدیریت مصرف برق و لزوم کارهای نوآورانه و هنری در این راستا،به تازگی فراخوان شرکت در جشنواره و دعوت از همه ی گروههای هنری جهت ارسال آثار به این جشنواره منتشر گردیده است.
این جشنواره برای نخستین بار در سطح کشور، جشنواره ملی نمایش عروسکی مدیریت مصرف برق به ابتکار و میزبانی این شرکت، در خرم آباد برگزار می شود.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان و دبیر این جشنواره در این خصوص گفت: با توجه به اهمیت فرهنگ‌سازی هرچه بیشتر در خصوص مدیریت مصرف برق و لزوم کارهای نوآورانه و هنری در این راستا،به تازگی فراخوان شرکت در جشنواره و دعوت از همه ی گروههای هنری جهت ارسال آثار به این جشنواره منتشر گردیده است.

سعید دولتشا گفت: لرستان، مهد هنرهای نمایشی و هنرمندان خلاق ست. یقینا آموزش مدیریت مصرف برق از طریق نمایش و اجرای عروسک برای گروههای سنی مختلف اثرگذار است.
وی افزود: تجربه ی موفق دفتر روابط عمومی لرستان در خصوص ساخت و اجرای نمایش های عروسکی کاراکتر« بچه برقی» این موضوع را اثبات کرد که زبان نمایش در ارتباط با کودکان و نوجوانان، گیراتر و فرهنگ سازتر است.
دبیر اولین جشنواره ملی نمایش عروسکی مدیریت مصرف برق ادامه داد: علاقمندان تا ۱۸ شهریور فرصت دارند از طریق وب سایت جشنواره به نشانی http://www.festivalenergy.ir/
نسبت به ارسال آثار خود با موضوعات و ویژگیهای مشخص شده در فراخوان اقدام نمایند.
سعید دولتشا ادامه داد: پس از بازبینی آثار، تعیین گروههای منتخب و داوری نهایی، اختتامیه جشنواره در نیمه ی اول مهرماه با حضور منتخبین و مسئولین شرکت توانیر در خرم آباد برگزار می شود.

Views: 7

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=9269

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.