تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
1

افزایش ضریب پایداری و اطمینان خطوط برقرسانی شهرستان پلدختر

  • کد خبر : 9266
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۱۳
افزایش ضریب پایداری و اطمینان خطوط برقرسانی شهرستان پلدختر
با احداث دو فیدر جدید برقرسانی به شهرستان پلدختر پایداری و ضریب اطمینان شبکه برق این شهرستان افزایش یافت

مهندس متش پور مدیریت توزیع برق شهرستان پلدختر اظهار داشت : با حمایت های مدیرعامل شرکت توانستیم با کار جهادی دو فیدر کشکان و کاوکولی را که با ۶ کیلومتر خط دو مدار و با استفاده از دکل های فلزی احداث شده است در سریع ترین زمان ممکن به مرحله بهره برداری برسانیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق لرستان، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در این خصوص اظهار داشت: پس از سیل ویرانگر سال ۹۸ فیدرهای ۲۲ بهمن و ۷ تیر به صورت کامل تخریب شد که با نابودی کامل این دو فیدر مجبور به تامین برق شهرستان پلدختر از فیدرهای موقت و با استفاده از شبکه برق رسانی فرسوده و قدیمی بودیم.

مهندس مهران امیری افزود: متاسفانه تامین برق با شبکه فرسوده و قدیمی موجب شد که شاهد مشکلاتی از جمله خاموشی‌ و ضعف ولتاژ در این شهرستان باشیم.

وی گفت: با احداث دو فیدر جدید کشکان و کاوکولی که هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان را در برداشت امیدواریم علاوه بر تامین برق پایدار شهرستان پلدختر شاهد رضایتمندی مردم فهیم این شهرستان باشیم.

در ادامه مهندس متش پور مدیریت توزیع برق شهرستان پلدختر اظهار داشت : با حمایت‌های مدیرعامل شرکت توانستیم با کار جهادی دو فیدر کشکان و کاوکولی را که با ۶ کیلومتر خط دو مدار و با استفاده از دکل‌های فلزی احداث شده است در سریع‌ترین زمان ممکن به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی گفت:یکی از مشخصه‌های بارز این دو فیدر احداث یک و نیم کیلومتر کابل فاصله‌دار در نقاطی که حریم یا مشجر بودند، میباشد که این خود موجب افزایش ضریب اطمینان شبکه می‌گردد.

مهندس متش پور در پایان ابراز داشت انجام این پروژه علاوه بر اینکه موجب افزایش ضریب اطمینان و افزایش پایداری شبکه برق شهرستان پلدختر می‌شوند بار پست فوق توزیع بابازدید را نیز کاهش می‌دهد

Visits: 15

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=9266

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.