تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
1

دستگیری سارقان و کشف پنج فقره سرقت در خرم آباد

  • کد خبر : 9178
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۵:۲۹
دستگیری سارقان و کشف پنج فقره سرقت در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه و اجرایی کردن راهکارهای مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجرا شد. وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح ماموران انتظامی خرم آباد موفق به دستگیری سه سارق شدند که متهمان در […]

سرهنگ نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه و اجرایی کردن راهکارهای مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح ماموران انتظامی خرم آباد موفق به دستگیری سه سارق شدند که متهمان در ادامه روند تحقیقات تخصصی به انجام پنج فقره انواع سرقت اعتراف کردند و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سارقان موبایل در دام پلیس دورود

سرهنگ جمشید سیاه منصور فرمانده انتظامی دورود اظهار داشت: در پی مراجعه یک شهروند مبنی بر سرقت موبایل وی موضوع بصورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات پلیسی، ۲ سارق حرفه ای را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به هفت فقره موبایل قاپی در نقاط مختلف شهرستان دورود اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

Views: 1

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=9178

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.