تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
1

تقدیر مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از دادستان‌ها و قضات محیط زیستی استان لرستان

  • کد خبر : 9174
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۵۸
تقدیر مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از دادستان‌ها و قضات محیط زیستی استان لرستان
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از دادستان‌ها و قضات محیط زیستی استان تقدیر بعمل آوردند.

به گزارش هناسه نیوز ، علی سالاروند مدیرکل به همراه، معاونت توسعه و مدیریت منابع، رؤسای ادارت حراست و حقوقی حفاظت محیط زیست استان با حضور در دادگستری مرکز استان از دادستان، معاونین و قضات محیط زیستی مرکز استان با اهدا لوح سپاس، تقدیر بعمل آورد.

در این جلسه علی سالاروند مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان با تشکر از زحمات دستگاه قضایی به جهت حمایت همه‌جانبه از مجموعه محیط‌ زیست، خواستار تداوم این حمایت‌ها جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف این اداره‌کل به‌منظور حراست و حفاظت از محیط‌ زیست و انفال شد.

وی با اشاره به این موضوع که نیروهای یگان حفاظت محیط‌ زیست در زمره ضابطین خاص قضایی قرار می‌گیرند، تعامل و همکاری با دستگاه قضایی را عامل تسریع و تسهیل در انجام مأموریت‌های یگان حفاظت محیط‌زیست دانست.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان با اشاره به گستردگی وظایف اداره‌کل محیط‌زیست استان در دو حوزه محیط‌زیست طبیعی و انسانی افزود: حدود ۳۲۰ هزار هکتار از مساحت استان در حوزه مدیریت مستقیم این اداره‌کل قرار دارد که محیط‌بانان پر تلاش به‌صورت شبانه‌روزی در جهت حفاظت و صیانت از این عرصه‌ها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

در ادامه داریوش شاهون وند دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این مراسم ضمن تمجید از فعالیت‌های گسترده و تحول ایجاد شده در محیط‌زیست استان، حمایت از فعالیت‌های قانونی محیط‌زیست را وظیفه دستگاه قضا دانست و گفت: تلاش‌ها و فعالیت‌ها باید به سمت پیشگیری از جرائم زیست‌محیطی پیش برود.

وی اظهار کرد: حفاظت از محیط‌زیست کشور اهمیت ویژه‌ای دارد و باید تمام توان خود را در راستای حفظ این میراث گران‌بها به‌کارگیریم.

گفتنی است، در این مراسم علی سالاروند مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش‌های دادستان مرکز استان، معاونین و چند نفر از قضات شهرستان خرم‌آباد به نیابت از کلیه قضات استان که تلاش‌های قابل‌توجهی در حفاظت از محیط‌زیست داشته‌اند، تجلیل کرد.

🔸همچنین به پاس همراهی و همکاری دستگاه محترم قضایی لرستان جهت نیل به اهداف محیط‌زیستی، ادارات شهرستانی حفاظت محیط‌زیست استان از قضات شهرستانی استان که در این زمینه با این اداره‌کل همکاری داشته اند از طرف مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تقدیر و تجلیل بعمل آوردند.

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Views: 1

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=9174

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.