تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
1

اعضای یک باند سرقت از حساب‌های بانکی در الیگودرز دستگیر شدند

  • کد خبر : 9141
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
اعضای یک باند سرقت از حساب‌های بانکی در الیگودرز دستگیر شدند
فرماندهی انتظامی شهرستان الیگودرز از شناسایی و دستگیری چهار نفر از افرادی که اقدام به سرقت و خالی کردن حساب‌های بانکی شهروندان می‌ کردند خبر داد.

به گزارش هناسه نیوز ، سرهنگ علی اسدالهی در گفت و گو با رسانه ها افزود: درپی مراجعه وصول مرجوعه قضایی و گزارش چند نفر از شهروندان‌ به پلیس فتا شهرستان الیگودرز مبنی براینکه مبالغی طی یک مرحله یا بیشتر از حساب‌ بانکی آنها بصورت غیرمجاز برداشت شده است، با توجه به حساسیت موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان خبره این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ اسدالهی گفت: این برداشت های غیرمجاز در صورتی اتفاق افتاده که اصل کارت بانکی قربانیان دست خودشان بوده است.
وی گفت:.کارشناسان پلیس فتا الیگودرز با اخذ پرینت حساب شاکیان و انجام تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و علمی روی آنها موفق شدن یک از افراد این تیم کلاهبرداری را شناسایی و طی هماهنگی با مقام محترم قضایی وی را دستگیر کنند.

سرهنگ اسدالهی افزود: پس از تحقیقات انجام شده از متهم، وی ضمن اعتراف به بزه انتسابی به همکاری سه نفر دیگر که متهم را در این امر هدایت و پشتیبانی نموده اعتراف نموده که ضمن شناسایی دقیق مخفیگاه متهمین دیگر با انجام مراحل قانونی طی یک عملیات ضربتی توسط کارشناسان این پلیس این افراد نیز دستگیر شدند.
فرماندهی انتظامی الیگودرز گفت: در بازجویی‌های بعمل آمد از آنها در ابتدا منکر بزه انتسابی شدند، اما درادامه پس از مواجهه شدن با ادله و مستندات پرونده به جرم ارتکابی اعتراف نموده‌اند.
سرهنگ اسدالهی با اشاره به اینکه متهمین تاکنون بیش از ۴۰ کارت بانکی را در این شهرستان کپی کرده اند، از شهروندان الیگودرزی درخواست کرد در صورت داشتن چنین پرونده قضایی به پلیس فتا شهرستان الیگودرز مراجعه نمایند.
وی درادامه از مردم خواست که هنگام خرید، رمز کارت بانکی خود را در اختیار فروشنده قرار ندهند و خود اقدام به وارد نمودن رمز کارت بانکی نمایند.

سرهنگ اسدالهی افزود: شهروندان، حتما رسید خود را از فروشنده تحویل بگیرید و آن را بررسی نمایند و در صورت برخورد با موارد مشکوک سایبری بلافاصله مراتب را با مرکز فوریتهای سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با پلیس فتا درمیان بگذارند.

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Views: 1

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=9141

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.