تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
0

اجرای فاز دوم تصفیه خانه خرم‌‌آباد /، منتظر تامین اعتبارسد چولهول هستیم

  • کد خبر : 9009
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
اجرای فاز دوم تصفیه خانه خرم‌‌آباد /، منتظر تامین اعتبارسد چولهول هستیم
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: افزایش ظرفیت و اجرای فاز دوم تصفیه خانه خرم‌‌آباد در دستور کار قرار دارد.

به گزارش هناسه نیوز ، یاسر اکبریان پیش از ظهر امروز در نشست خبری در قالب سه شنبه های خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد : از زمانیکه بنده شرکت را تحویل گرفتم ۷۰۰ میلیارد تومان در بخش عمرانی و ۲۴۰ میلیارد تومان در بخش جاری بدهکاری داشته است .

وی افزود : با وجود بدهی شرکت ، خود را معطل بدهکاری نکرده ایم و با برنامه ریزی در جهت بهبود وضع موجود تلاش کرده ایم .

اکبریان یادآور شد : سفر رییس جمهور به استان ۸ مصوبه با ۷۷۰ میلیارد تومان اعتبار داشت که تاکنون ۴۳۰ میلیارد تومان آن محقق شده است.

این مسئول تاکید نمودند همکاران شرکت با توجه به رسالت خطیری که در تامین آب شرب و دفع اصولی و بهداشتی فاضلاب دارند همیشه و در همه شرایط پای کار هستند و در جریان رفع کدورت آب شرب شهر خرم اباد به شکل جهادی و شبانه روزی فعالیت مستمر داشتند که همین تلاش باعث شد در کمترین زمان ممکن مشکلات کم آبی رفع گردد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به افزایش ظرفیت و اجرای فاز دوم تصفیه خانه خرم‌‌آباد خاطر نشان کرد :  پیشرفت ساختمانی پروژه‌های تصفیه خانه فاضلاب استان ۵۰ درصد است و تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است که برای تکمیل تصفیه‌های خانه فاضلاب لرستان حدود ۱۷۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

وی در ادامه با اشاره به آبرسانی بخش روستایی عنوان کرد : در حوزه آبرسانی حدود ۵۰۰ روستا در استان نیاز به پیگیری دارند، که برای رفع مشکل این تعداد روستا ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

این مسئول ارشد شرکت آب و فاضلاب استان لرستان  با اشاره به آبرسانی به روستاهای استان در قالب قرارگاه امام حسن(ع) وپیشرفت  ۵۰ درصد طرح آبرسانی قرارگاه  گفت : در بخش تامین آب آشامیدنی سالم و پایدار طبق تفاهم نامه با قرارگاه امام حسن(ع) آبرسانی به ۱۲۵ روستا با ۴۲۵ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت که با رایزنی استاندار و بسیج سازندگی ۱۲۵ روستا به ۳۰۰ روستا ارتقا پیدا کرد.

اکبریان خبر داد : امسال ۷۰ روستای استان از آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد : مطالعات سد چولهول انجام و مصوب شده است، منتظر تامین اعتبار برای عملیات اجرایی هستیم.

اکبریان اضافه کرد : در استان آب پایدار نداریم  اما می توان در سال‌های آینده از ظرفیت سدهای شهید بروجردی، مخمل‌کوه، آبسرده و چول هول با توجه به تخصیص آب شربی که دارند، در راستای تامین آب پایدار استفاده کرد.

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Views: 32

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=9009

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.