به گزارش هناسه نیوز از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، سیروس ابراهیمی در دومین جلسه مدیریت مصرف و تقاضای برق استان در سال جاری، اظهار کرد: عملکرد دستگاههای اجرایی از ابتدای سال گذشته مطابق موارد مصوب هیات وزیران در خصوص مدیریت مصرف برق انجام می شود.
وی افزود: دستگاههایی که در این موضوع خوب عمل نکرده باشند ضمن موشکافی علت کم کاری موظفند در سال جاری نواقص خود را مرتفع کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان بیان کرد: تا یک ماه آینده ساختمان تمامی دستگاههای اجرایی باید به تابلوهای هوشمند برق مجهز شوند.
ابراهیمی افزود: در خصوص مولدهای برق در ادارات نیز یک تیم عملیاتی تشکیل خواهد شد که نهایتا تا پایان سال دستگاهها را مجهز کنند.
وی همچنین بر همکاری صداوسیما در تشویق مردم به مصرف بهینه تاکید کرد.
خبرنگار؛
- خبرنگاروسردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵استانداری لرستان میزبان عزاداران حسینی(ع)
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵تشییع پیکر شهید جنگ رمضان فردا در بروجرد
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵همنوایی مادران لرستانی با مادر حضرت علی اصغر(ع)
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵کشف ماینرهای غیرمجاز در رومشکان لرستان
بازدیدها: 0
