به گزارش هناسه نیوز ، سرهنگ”نبی اله قاسمی” اظهارداشت: در پی مراجعه یک شهروند خرم آبادی به ماموران پلیس و اعلام اینکه یک نفر خود را نیروی پلیس معرفی و به بهانه کمک در راه اندازی امورات اداری رمز کارت بانکی وی را اخذ و طی چند مرحله اقدام به برداشت بیش از 150 میلیون ریال وجه نقد کرده و متواری شده است، موضوع در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 14 خرم آباد با رصد های اطلاعاتی کمتر از چند ساعت فرد مورد نظر را که معتاد و از سارقان سابقه دار است را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خرم آباد در پایان با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست در مواجهه با افراد مشکوک بلافاصله از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
خبرنگار؛
- خبرنگاروسردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵استانداری لرستان میزبان عزاداران حسینی(ع)
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵تشییع پیکر شهید جنگ رمضان فردا در بروجرد
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵همنوایی مادران لرستانی با مادر حضرت علی اصغر(ع)
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵کشف ماینرهای غیرمجاز در رومشکان لرستان
بازدیدها: 18
