15

دستگیری پلیس قلابی در خرم آباد 

  • کد خبر : 8852
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
دستگیری پلیس قلابی در خرم آباد 
فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان پلیس اقدام به اخاذی و سو استفاده از شهروندان می کرد در خرم آباد خبر داد

به گزارش هناسه نیوز ، سرهنگ”نبی اله قاسمی” اظهارداشت: در پی مراجعه یک شهروند خرم آبادی به ماموران پلیس و اعلام اینکه  یک نفر خود را نیروی پلیس معرفی و به بهانه کمک در راه اندازی امورات اداری رمز کارت بانکی وی را اخذ و طی چند مرحله اقدام به برداشت بیش از 150 میلیون ریال وجه نقد کرده و متواری شده است، موضوع در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 14 خرم آباد با رصد های اطلاعاتی کمتر از چند ساعت فرد مورد نظر را که معتاد و از سارقان سابقه دار است را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خرم آباد در پایان با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست در مواجهه با افراد مشکوک بلافاصله از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

خبرنگار؛

حسن ایزدی
خبرنگاروسردبیر

بازدیدها: 18

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=8852

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

#header{ margin: 0 auto; }