تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
0

بیش از ۱۵ هزار تماس مردم با پلیس لرستان عملیاتی شد

  • کد خبر : 8703
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۱۹
بیش از ۱۵ هزار تماس مردم با پلیس لرستان عملیاتی شد
فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۱۵ هزار و ۸۹۷ تماس مردم با پلیس استان از ۲۷ اسفند پارسال تاکنون منجر به انجام عملیات شده است.

به گزارش هناسه نیوز ، سردار یحیی الهی اظهار کرد: از ٢٧ اسفند ماه ١۴٠١ تا کنون ۴٢ هزار و ٧۵٣ تماس مردمی با سامانه ١١٠ برقرار و بیش از ١۵ هزار مورد، نیاز عملیاتی داشته که توسط یگان‌های اجرایی و پلیس‌های تخصصی اجرایی شده است.

وی افزود: همچنین ٢۶ هزار ٨۵۶ مورد اخذ راهنمایی و مشاروه از پلیس لرستان، با افزایش ٢٠ درصدی همراه بوده که نشان دهنده اعتماد مردم به این نهاد است.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: سامانه تلفنی ١١٠ با هدف خدمات رسانی سریع تر و بهتر، ارتقای امنیت و کسب رضایت مردم راه اندازی شده است که شهروندان باید با گزارش به موقع اخبار و اطلاعات، خود را در تامین امنیت شریک سازند.

سردار الهی عنوان داشت: ترویج عدالت اجتماعی، تساوی حقوق شهروندان، خدمات رسانی عمومی با تاکید بر سرعت و احترام به حقوق شهروندان و شفافیت امور با استفاده از عملکرد حرفه‌ای و نظام‌مند از دستاوردهای این سامانه می‌باشد.

وی‌ ضمن تشکر از شهروندان قانونمدار با پلیس خدمتگزار، از مردم خواست هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت‌ها، نزاع و درگیری‌های دسته جمعی، شرارت، تصادفات، قاچاق کالا، وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل، اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=8703

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.