تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
0

بیش از ۵۸۵ مشترک گاز در لرستان وجود دارد

  • کد خبر : 8552
  • ۰۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
بیش از ۵۸۵ مشترک گاز در لرستان وجود دارد
مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان گفت : هم اکنون بیش از ۵۸۵ مشترک گاز در لرستان وجود دارد که از این مجموع ۵۴۵ هزار و ۷۶۴ مشترک خانگی، یکهزار و ۹۸۵ مشترک صنعتی و ۲۹ هزار و ۴۷۸ مشترک عمومی هستند.

به گزارش هناسه نیوز ، کرم گودرزی افزود: ابتدای سال ۹۹ ضریب نفوذ گازرسانی شهری و روستایی در شهرستان چگنی ۴۸ درصد و متوسط کشوری ۸۴ درصد بود اما اکنون این نسبت در چگنی به ۹۸.۲ درصد رسیده است.

وی متوسط ضریب نفوذ گازرسانی شهری و روستایی کشور در حال حاضر را ۸۶ درصد برشمرد و اظهار داشت: بر اساس معیارهای شرکت ملی گاز ایران، در صورتی که ضریب نفوذ گازرسانی برای مشترکان شهری و روستایی در یک شهرستان به بیش از ۹۵ درصد برسد به عنوان منطقه سبز گازرسانی معرفی می شود.

وی تصریح کرد: دهه فجر و هفته دولت سال گذشته به ترتیب ۲۱ و ۱۰ روستای شهرستان چگنی گازرسانی و در مجموع ۲ هزار و ۸۰۰ انشعاب ایجاد شد که معادل ۲۸ درصد نصب علمک های گاز در کل استان بوده است و هم اکنون بیش از ۱۰ هزار مشترک خانگی چگنی از خدمات شرکت گاز بهره مند هستند.

گودرزی همچنین گفت: هم اکنون ضریب نفوذ گازرسانی مشترکان خانگی شهری و روستایی در لرستان ۹۸.۵ درصد می باشد و تنها در پلدختر ۸۶ درصد است که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال نیز این منطقه به عنوان شهرستان سبز معرفی خواهد شد.

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=8552

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.