تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
0

۱۰۱ پایگاه اورژانس در لرستان آماده ارایه خدمات پزشکی به مسافران نوروزی هستند

  • کد خبر : 8539
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۵۱
۱۰۱ پایگاه اورژانس در لرستان آماده ارایه خدمات پزشکی به مسافران نوروزی هستند

به گزارش هناسه دکتر “مهدی غیبی” روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: همچنین در طرح سلامت نوروزی امسال سه بالگرد اورژانس هوایی ، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه موتور آمبولانس با ۷۲۰ نفر پرسنل عملیاتی و ستادی فعال به مسافران نوروزی و مردم خدمات پزشکی پیش بیمارستانی ارائه می […]

به گزارش هناسه دکتر “مهدی غیبی” روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: همچنین در طرح سلامت نوروزی امسال سه بالگرد اورژانس هوایی ، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه موتور آمبولانس با ۷۲۰ نفر پرسنل عملیاتی و ستادی فعال به مسافران نوروزی و مردم خدمات پزشکی پیش بیمارستانی ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه پایگاه های اورژانس امسال از ۸۱ پایگاه به ۱۰۱ پایگاه افزایش یافته است ، یادآور شد: در سال ۱۴۰۱ مردم ۴۰۰ هزار تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ داشته اند ، که منجر به انجام یکصد هزار ماموریت اورژانس ۱۱۵ شد و در این ماموریت ها ۸۶ هزار انتقال بیمار به مراکز درمانی و ۱۴ هزار درمان بیمار در محل صورت گرفته است .
غیبی افزود: در سال گذشته تعداد ۳۸۹ سورتی پرواز امداد اورژانس هوایی توسط سه فروند بالگرد اورژانس هوایی ماموریت اورژانسی انجام گرفته است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث لرستان بیان کرد: به دلیل آموزش و افزایش آگاهی مردم ، امسال ۳۵ درصد ماموریت اورژانس کاهش داشته است .

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=8539

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.