تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
1

امدادگران هلال احمر لرستان ۷۶۹ حادثه را امدادرسانی کردند

  • کد خبر : 8534
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۴۲
امدادگران هلال احمر لرستان ۷۶۹ حادثه را امدادرسانی کردند
- مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: در سال جاری ۷۶۹ حادثه در استان توسط امدادگران جمعیت هلال احمر امدادرسانی شده است.

به گزارش هناسه ، محمد قدمی روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران بیان کرد: از ابتدای سال جاری ۷۶۹ مورد حادثه استان امدادرسانی شده و در یک مورد ۴۴ سورتی پرواز انجام شده است.

وی افزود: یک هزار و ۵۰۰ نفر امدادگر ساماندهی شده بصورت شبانه روزی در ۱۹ پایگاه ثابت و چهار پایگاه موقت و ۱۱ کشیک امدادی خدمت رسانی می کنند.

وی اظهار داشت: تمام امدادگران داوطلب هستند و امسال بخشی از زحمات این افراد جبران شد و کار تعداد دیگری از این افراد در حال انجام است و تلاش می شود نسبت به این سرمایه ها برنامه های لازمی انجام و افراد دارای درجه ایثار جذب شوند.

وی ادامه داد: در سال جاری ۲۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارای جذب شده و مرکز زنان و کودکان با استفاده از ظرفیت خیرین در حال انجام است.

قدمی گفت: تعمیرات پایگاه های امداد و نجات انجام شده است و درمانگاه شهرستان بروجرد تکمیل شده و سال آینده بهره برداری می شود.

وی با اشاره به همکاری بنیاد علوی با این جمعیت اضافه کرد: با استفاده از سه میلیارد تومان کمک بنیاد علوی پایگاه هایی در شول آباد و بزنوید در حال انجام است.

وی افزود: با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد تومان ساختمان چندمنظوره هلال احمر در استان احداث می شود و پروانه ساخت در حال صدور است.

وی با بیان اینکه امسال۲۶ هزار و ۳۲۰ نفر در استان تحت آموزش قرار گرفتند، گفت: به پنج هزار نفر با اعتبار هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه بلاعوض به بیماران نیازمند کمک شده است.

قدمی افزود: ۱۱۰ طرح حمایتی و محرومیت زدایی در استان انجام شده است و در آخرین مرحله یک هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی کمک های خیرین توزیع شده‌ است.

وی عنوان کرد: ۱۳ هزار و ۵۰۰ پرس غذا در مناطق محروم لرستان توزیع شده و ۸۰۰نفر از تجهیزات پزشکی بهره مند شدند و در این راستا خیرین ۵۰۰ میلیون تومان کمک کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: پنج هزار عضو داوطلب به صورت کمک مالی و خدمت رسانی با این سازمان همکاری دارند.

قدمی افزود: ۶۰۰ نفر از بهترین امدادگران استان در ۴۲ مرکز در تعطیلات نوروزی خدمات دهی دارند.

وی اظهار داشت: آمادگی کامل در محورهای مواصلاتی برای امدادرسانی مهیا شده است و سه کمپ اسکان اضطراری نیز دایر شده است.

قدمی گفت: ۲۵ آمبولانس، سه دستگاه موتور دانش و ۱۳ دستگاه ست نجات در استان جهت امدادرسانی مهیا شده است.

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=8534

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.