تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
0

ارائه معرفی نرم افزار `لرستان‌سفر` به منظور معرفی جاذبه های گردشگری استان به مسافران نوروزی

  • کد خبر : 8512
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۰۹
ارائه معرفی نرم افزار `لرستان‌سفر` به منظور معرفی جاذبه های گردشگری استان به مسافران نوروزی
مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: نرم افزار `لرستان‌سفر` به منظور معرفی جاذبه های گردشگری استان به مسافران نوروزی طراحی و جایگزین تبلیغات کاغذی و بروشورهای راهنما شد.

به گزارش هناسه نیوز ، “عطا حسن‌پور” روز پنجشنبه در شورای اداری لرستان اظهار کرد: پنج هزار اثر تاریخی و فرهنگی در لرستان وجود دارد که ۲ هزار و ۶۵۰ اثر ثبت شده و در این راستا مقام دوم کشور را دارا هستیم.

وی با اشاره به آغاز به کار ستاد اجرایی سفر در لرستان ادامه داد: رویکرد این ستاد نسبت به سال های گذشته تغییر کرده و در این راستا موزه حیات وحش در دامنه قلعه فلک الافلاک در کنار موزه های مردم شناسی برپا شده است.

حسن‌پور اظهار کرد: ۴۳ شهر کشور در حوزه صنایع دستی ثبت ملی شده که بروجرد جز آنها می‌باشد همچنین ۲۶ بازارچه صنایع دستی در ایام نوروز برپا شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: نرم افزار `لرستان‌سفر` به منظور معرفی جاذبه های گردشگری استان به مسافران نوروزی طراحی و جایگزین تبلیغات کاغذی و بروشورهای راهنما شد.

وی افزود: افزار تلفن همراه `لرستان سفر` برای تسهیل در گردش مسافران نوروزی طراحی شده و به صورت آسان قابل دسترسی است به نحوی که تنها برای نصب و راه اندازی آن به اینترنت نیاز است سپس بصورت آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) مورد استفاده عموم قرار خواهد گرفت.

وی گفت: طی هماهنگی با شرکت مخابرات لرستان، مسافران پس از ورود به این استان پیامک خوش آمد گویی و لینک دریافت این نرم افزار را دریافت خواهند کرد که با نصب آن و انتخاب منطقه مورد نظر تمامی آثار تاریخی و گردشگری در قالب بیش از ۱۰۰ کلیپ تصویری و عکس معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: این نرم افزار یک برنامه جامع برای معرفی و هدایت مسافران نوروزی به مراکز و جاذبه‌های گردشگری استان است همچنین معرفی و آدرس تمامی مراکز تفریحی و گردشگری، مراکز اقامتی و سایر نقاط مهم استان در این برنامه قابل دسترسی است و امکان هدایت مسافران از طریق مکان یاب به طرف محل مورد نظر وجود دارد.

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=8512

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.