تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
0

برخورد جدی پلیس لرستان با هنجارشکنان چهارشنبه سوری

  • کد خبر : 8498
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
برخورد جدی پلیس لرستان با هنجارشکنان چهارشنبه سوری
فرمانده انتظامی لرستان گفت: پلیس به حکم قانون و خواست مردم با افرادی که به بهانه چهارشنبه سوری با رفتار پرخطر برای شهروندان ایجاد مزاحمت نمایند بدون اغماض برخورد می کند.

به گزارش هناسه ،  سردار “یحیی الهی” اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در ایام پایانی سال، پلیس به دنبال افزایش ضریب امنیتی اماکن خصوصی و عمومی و تمهیدات لازم برای آسایش شهروندان می باشد که در این خصوص اقدامات و طرح های ویژه ای پیش بینی کرده است.

وی با اشاره به آمادگی کامل پلیس در چهارشنبه آخرسال و تعطیلات نوروزی افزود: در این ایام با افزایش گشت های خودرویی و موتوری همچنین گشت های پیاده انتظامی، تمهیدات ویژه ای برای حفظ امنیت و آسایش شهروندان در نظر گرفته شده است.

سردار الهی اظهار داشت: همه ساله در چهارشنبه آخرسال شاهد تلفات جانی و مالی برای برخی از شهروندان هستیم که امسال اقدامات فرهنگی و آموزشی خوبی با همراهی مردم، صدا و سیما، ادارات و سازمان ها برای کاهش این موارد انجام شده است.

وی با اشاره به شناسایی نقاط پرخطر در مورد چهارشنبه آخرسال تصریح کرد: پلیس مخالف شادی مردم نیست بلکه در کنار آنها است بنابراین با حفظ خطوط قرمز در مورد امنیت و آسایش شهروندان، استقرار در مناطق پرخطر و اشراف اطلاعاتی، نسبت به حفظ سلامت و امنیت مردم اقدام می کند.

وی با اشاره به کشف بیش ۱۱۶ هزار عدد ترقه و مواد آتش زا توسط پلیس لرستان افزود: به منظور پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخرسال، والدین و خانواده ها حرکات و رفتار فرزندان خود را کنترل کنند.

سردار الهی با هشدار به افراد هنجارشکن در روز چهارشنبه آخرسال گفت: خودروهایی که در این روز برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند تا بعد از تعطیلات نوروز توقیف می شوند و افراد متخلف نیز تا بعد از تعطیلات نوروز در بازداشت به سر خواهند برد.

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=8498

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.