تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
2

طرح جامع گردشگری لرستان تهیه و تدوین شده است

  • کد خبر : 8467
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
طرح جامع گردشگری لرستان تهیه و تدوین شده است

احمدرضا دالوند در همایش ملی گردشگری که در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای توسعه گردشگری در لرستان و به منظور تهیه نقشه راه در این حوزه، طرح جامع گردشگری تهیه و تدوین شده و بزودی در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان مطرح و پس از تصویب اجرایی خواهد شد. معاون هماهنگی […]

احمدرضا دالوند در همایش ملی گردشگری که در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای توسعه گردشگری در لرستان و به منظور تهیه نقشه راه در این حوزه، طرح جامع گردشگری تهیه و تدوین شده و بزودی در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان مطرح و پس از تصویب اجرایی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان بیان داشت: در حوزه زیرساخت‌های گردشگری در لرستان ضعف‌هایی وجود دارد که باید با برنامه‌ریزی و جذب اعتبار در این راستا اقدام شود.

او با بیان اینکه در مناطق مختلف استان خصوصا اقامتگاه‌های بوم‌گردی و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی لرستان اقدامات کارشناسی خوبی انجام شده افزود: خوشبختانه تمهیداتی خوبی فراهم شده تا مسافران نوروزی به راحتی از این نقاط به منظور اسکان استفاده کنند.

دالوند به حضور  چشمگیر مسافران ایام نوروز در قلعه فلک‌الافلاک اشاره  و خاطرنشان کرد: لرستان در نوروز پیش رو یکی از مقاصد اصلی مسافران و گردشگران خواهد بود که باید در این زمینه با ارائه خدمات مطلوب از آنها پذیرایی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان عنوان داشت: در این راستا باید طرح و برنامه داشته باشیم تا زمانی که گردشگران در استان حضور پیدا می‌کنند به آن‌ها برنامه دهیم که به کجا بروند و چه بازدیدهای داشته و در کجا اسکان داشته باشند تا بتوانیم ماندگاری مسافر را در استان افزایش دهیم.

Visits: 1

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=8467

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.