تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
1

خدمت به خانواده شهدا و ایثارگر رسالت سنگینی بر دوش مسئولین است

  • کد خبر : 8439
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
خدمت به خانواده شهدا و ایثارگر رسالت سنگینی بر دوش مسئولین است
مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان: امنیت و آرامش امروز مرهون خون شهدا و جانفشانی جانبازان و ایثارگران بوده و امروز همه ما در خدمت به خانواده شهدا و ایثارگر رسالت سنگینی بر دوش داریم.

به گزارش هناسه نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر هبت اله هاشمی، امروز(۱۹اسفند)، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهارداشت: بنا به آیات و روایات شهدا نزد خداوند هستند، اینکه شهدا نزد خداوند هستند و روز می گیرند، به علت عمل صالح بوده و به خدای عالم شرک نداشتند.

مدیر کل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه رمز عملیات شهدای ما یا زهرا، یا فاطمه، یا حسین و…بود، افزود: جایگاه خانواده شهدا در جمهوری اسلامی جایگاه رفیعی است، مقام معظم رهبری وقتی در مقابل دولتمردان قرار می گیرد محکم و مقتدرانه و در مقابل خانواده شهدا متواضعانه برخورد می کند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر هاشمی عنوان کرد: این جایگاه الهی بوده و هر کسی در مقابل خانواده شهدا کوتاهی کند باید پاسخگو باشد.

وی با اشاره به اینکه شهدا از گرانبها ترین دارایی که همان جان است گذشتند، عنوان کرد: همه مسئولین در خدمت به جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا، رفع مشکل مسکن و اشتغال فرزندان آنان رسالت خطیری بر دوش دارند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر هاشمی با بیان اینکه امنیت و آرامش جامعه مرهون خون شهدا، ایثارگری و جانفشانی جانبازان و آزادگان است، گفت: خدمت به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران سرلوحه کار همگان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امام راحل بنیاد شهید را حرم دستگاه های جمهوری اسلامی عنوان کرد، گفت: باید راه شهدا را ادامه دهیم.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در لرستان خاطرنشان: خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگر حرکت در مسیر شهدا است.

وی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: نمایندگان باید از حق ایثارگران دفاع کنند نه اینکه حق آنها پایمال شود.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر هاشمی دفاع از حق ایثارگران را مطالبه بحق ایثارگران عنوان کرد و گفت: مسئولان در این زمینه باید پاسخگو باشند.

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=8439

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.