تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
1

انقلاب اسلامی موجب خودباوری کامل ملت ایران شد

  • کد خبر : 8412
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
انقلاب اسلامی موجب خودباوری کامل ملت ایران شد
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه ملت ایران اجازه دخالت بیگانگان را نخواهد داد، گفت: انقلاب اسلامی موجب خودباوری کامل ملت ایران شد.


مجید منعمی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، امروز جمعه ۲۸ بهمن‌ماه، در اظهار کرد: گرچه دشمن با توطئه‌های خود تلاش در جهت ضربه زدن به نظام دارد با حضور مردم خنثی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هناسه ،؛معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با یادآوری اینکه در بین هیاهو و تبلیغات و جنگ رسانه‌ای دشمن، صدای مردم شنیده شد، اظهار کرد: چراکه دشمن تلاش کرد نظام را ناکارآمد جلوه دهد اما در ۲۲ بهمن دیدین مردم با شور و نشاط و بصیرت به صحنه آمدند.

منعمی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری در دیدار مردم اردبیل بر اتحاد ملی تاکید کردند، گفت: اتحاد ملی به معنای همگرا بودن مسئولان در راس و همگرایی مردم و مسئولان است هر چند هم اختلاف نظرها وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه اختلاف نظرها در جایی دچار اشکال است که تبدیل به نزاع شود لذا مردم و مسئولان باید اتحاد ملی را به نمایش بگذارند، گفت: نگاهی که بر این اعتقاد است که بدون غرب نمی‌توان مسیر را پیش برد نگاه واپس گرایی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به وجود نگاه اشتباه وابستگی به غرب اشاره کرد و گفت: مردم ما آزاده هستند و به دنبال این نیستند که زیر بیرق بیگانه یروند و بر توان ملی اعتقاد دارد.

منعمی با تأکید بر اینکه ۲۲ بهمن تودهنی به دشمن بود و بیانگر ابن نکته است که ما اجازه دخالت بیگانگان را نخواهد داد، گفت: ما به خودباوری رسیدیم و نتوانستن در بین ملت ایران معنا ندارد.

وی با بیان اینکه گفتگوی با مردم شنیدن حرف مردم شعار دولت است، در کنار بودن در میان مردم باید در شناسایی مشکلات، ‌ مردم و مسئولان مسیری تعریف کرد که حل مشکلات مردم به نتیجه رسید.

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Visits: 1

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=8412

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.