تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
3

حماسه ۹ دی روز بصیرت و دشمن‌ شناسی ملت ایران بود

  • کد خبر : 8187
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۶:۵۹
حماسه ۹ دی روز بصیرت و دشمن‌ شناسی ملت ایران بود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان تاکید کرد: حماسه ۹ دی روز بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران بود.

به گزارش هناسه نیوز به نقل از مهر حجت الاسلام هبت الله هاشمی در مراسم بزرگداشت ۹ دی در مسجد امیرالمومنین (ع) شهر پلدختر، اظهار دشت: حماسه ۹ دی به عنوان روز بصیرت و دشمن شناسی است که با حضور آگاهانه مردم تومار فتنه و فتنه گران در هم پیچیده شد.
وی، گفت: در حماسه ۹ دی ۱۳۸۸ مردم با بصیرت ایران اسلامی در جای جای کشور با حضور با شکوه خود قیام به پا کردند و از خیمه امام حسین (ع) و حریم اهل بیت (ع) دفاع کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، افزود: مردم در حماسه ۹ دی، ندای اسلام، توحید، شهدا و انقلاب اسلامی را سر دادند و جوانانی در این راه به شهادت رسیدند که روز بصیرت نام گرفت و روز دین و سرافرازی پرچم ما است.
حجت الاسلام هاشمی، یادآور شد: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه دست از دشمنی برنداشتند و هر چه در توان داشتند با تمام امکانات وارد میدان شدند و مقابل ایران اسلامی جنگ ترکیبی راه انداختند و همچنان در دهه‌های مختلف، تا کنون نیز با برنامه‌ها، فتنه و به طرق مختلف منافقانه و مخفیانه در این راه تلاش کردند اما امروز متفاوت و به صورت آشکار وارد میدان جنگ شدند.
وی به وظیفه مردم و مسئولان در مقابل جنگ ترکیبی دشمنان اشاره کرد و افزود: امامین انقلاب در این زمینه کار خود را به خوبی انجام می‌دهند، مردم نیز با بصیرت و هوشیاری پشت سر ولایت و رهبری همواره با حضور در صحنه فتنه‌ها را خنثی می‌کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، یادآور شد: حضور گسترده و تاریخی مردم لرستان از جمله پلدختر، رومشکان و خرم آباد در استقبال و تشییع پیکر مطهر چهار شهید گمنام گویای در صحنه بودن ملت ایران است و هر جا نام شهید و ارزش‌ها در میان باشد، هستند.
حجت الاسلام هاشمی، افزود: مسئولان مراقب باشند امروز دشمن در جبهه مخالف دست روی مردم گذاشته و حتی مردم را مقابل هم قرار می‌دهد و دنبال ایجاد نارضایتی در مردم است و بیش از چهار دهه است که در این زمینه شبانه روز تلاش می‌کند اما مردم به رهبری امامین انقلاب اجازه نفوذ دشمن و خدشه به نظام را ندادند.

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=8187

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.