تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
2

اعزام دومین کاروان ایثارگران لرستان به سفر معنوی عتبات

  • کد خبر : 8178
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
اعزام دومین کاروان ایثارگران لرستان به سفر معنوی عتبات
مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان: دومین کاروان ایثارگران استان لرستان که اولین کاروان از شهرستان خرم آباد است، به سفر معنوی عتبات اعزام می شوند.

به گزارش هناسه نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر هبت اله هاشمی، امروز(۱۲بهمن)، در مراسم بدرقه کاروان زیارتی عاشقان حضرت سیدالشهدا و کربلای معلی ایثارگران شهرستان خرم آباد، اظهارداشت: امروز در شروع فجر دهه انقلاب دومین کاروان از استان لرستان که اولین کاروان از شهرستان خرم آباد است، اعزام می شود.
مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: کاروان ایثارگران با همکاری بنیاد شهید استان لرستان، سازمان حج و زیارت و بانک دی استان به سرپرستی استانداری لرستان به عتبات اعزام می شوند.
وی در ادامه خطاب به خانواده ایثارگران خاطرنشان کرد: مزد کربلا کربلا رفتن شهدای ما را امروز شما زیارت می کنید و باید قدر این فرصت ها را بدانیم.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر هاشمی از خانواده ایثارگران به عنوان بازوی انقلاب یادکرد و بیان داشت: خانواده ایثارگران ادامه دهنده راه شهدا هستند.
وی در پایان عنوان کرد: نگاه شهدا بدرقه راه شما است، در این سفر معنوی عتبات همگی به نیابت از شهدا قدم بردارید و دعا کنیم درخت تنومند انقلاب که با خون شهدا آبیاری شده است، د

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=8178

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.