تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
1

دشمن در اتاق‌های فکر خود علیه ایران برنامه‌ریزی می‌کند

  • کد خبر : 8174
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
دشمن در اتاق‌های فکر خود علیه ایران برنامه‌ریزی می‌کند
مسوول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان گفت : دشمن در اتاق‌های فکر خود علیه ایران برنامه‌ریزی می‌کند بنابراین حضور فعالانه در جهاد تبیین و بیان فتنه‌ها، راه‌حل پیروزی همیشگی ایران خواهد بود.

مسوول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان گفت: ایجاد فضای نا امن در کشور از توطئه های دشمنان نظام اسلامی می باشد بنابراین حضور فعالانه در راستای جهاد تبیین و بیان فتنه‌های استکبار ضروری است.

به گزارش آریا لرستان ، تیمور سپهوند روز سه‌شنبه در همایش ۳۰۰ نفری بصیرتی با موضوع جهاد تبیین ناظران ایثارگر خرم‌آباد و چگنی در مجتمع ایثار این شهرستان اظهار کرد: تمامی افراد در حوزه‌های مختلف کاری باید با درنظر گرفتن جهاد تبیین به صورت منطقی، توطئه و ایده دشمنان را بیان و مردم را توجیه کنند چراکه توطئه ها با اشراف کامل و آگاهی‌بخشی خنثی می‌شود.

وی گفت: ایجاد فضای ناامن به صورت دراز مدت و مداوم از توطئه های دشمن است تا رعب و وحشت در دل مردم ایجاد کنند و موجب تعطیلی مراکز فرهنگی، دانشگاهی، اقتصادی، تولیدی و کسب‌وکار شوند اما نظام اسلامی با تصمیم‌گیری‌ و سیاست‌گذاری‌های منطقی همچون گذشته توطئه دشمنان را خنثی کرده است.

مسوول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان همچنین شرکت در کلاس‌های آموزشی برای افرادی که قصد حضور در انتخابات را دارند ضروری دانست و افزود: خرید و فروش رای یکی از مشکلات ادوار گذشته انتخابات لرستان بود که در پیش‌نویس اصلاح قانون انتخابات هم ذکر شده همچنین برگزاری مهمانی‌ از سوی کاندیداها در این پیش‌نویس درج شده است.

سپهوند گفت: سقفی برای هزینه‌های تبلیغاتی هر کاندیدای مجلس شورای اسلامی مشخص شده است که اعمال این محدودیت‌ها موجب می شود زمام امور تبلیغات و ورود به صحنه انتخابات کنترل شود.

وی ادامه داد: رفتارها، فعالیت‌ها و موضع‌گیری‌های منفی برخی از نمایندگان مجلس رصد و در اختیار شورای نگهبان قرار گرفته همچنین پرونده فعالیت‌های منفی در موضع‌گیری‌ها علیه نظام و حوادث اخیر رصد، ثبت و ضبط و در سابقه افراد درج شده است چراکه شورای نگهبان در قبال این نوع رفتار و موضع‌گیری‌ها بی‌تفاوت نیست و با دقت و ظرافت این‌گونه موارد را دنبال می‌کند.

وی بیان کرد: مهمترین وظیفه ناظرین شورای نگهبان این است که در مقابل بعضی از جریانات و افراد، احساسی و هیجانی برخورد نکرده و موارد را به صورت منطقی، مستندسازی و در پرونده افراد درج کنند.

هبت الله هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان نیز در ادامه این همایش گفت: باید در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف، دستاوردهای نظام و انقلاب برای عموم و به ویژه نسل نوجوان و جوان تشریح شود.

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=8174

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.