تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
1

افزایش آگاهی‌ها و تقویت بینش سیاسی جامعه ثمره انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 8155
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
افزایش آگاهی‌ها و تقویت بینش سیاسی جامعه ثمره انقلاب اسلامی است
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت : امروز شاهد افزایش آگاهی‌ها و تقویت بینش سیاسی جامعه هستیم

رضا عزتی در نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه شاهد خرم آباد گفت: هر انقلابی در دنیا ظهور پیدا می‌کند بدون شک دارای شاخصه و ویژگی‌هایی است و انقلاب اسلامی نیز مستثنی از این ویژگی‌ها نیست اما امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی به یکی از ابرقدرت‌های دنیا تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه به فرموده امام راحل نخستین ویژگی انقلاب اسلامی، ایمان و خداباوری در تار و پود ملت ایران بوده است ادامه داد: وحدت کلمه بین آحاد ملت، دومین ویژگی انقلاب اسلامی بود که سبب پیروزی انقلاب شد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی، فرهنگی است بیان کرد: اسلامی بودن چهارمین ویژگی انقلاب اسلامی است که حرکتی بنیادین و تحققی در اوضاع سیاسی جامعه ایران به وجود آورد.

عزتی گفت: پیشرفت انقلاب با حفظ روحیه انقلاب امکان پذیر بود چراکه هرجا این روحیه حاکم شود پیشرفت حادث خواهد شد و امروز که همه داعیه روحیه انقلابی داریم در برابر مردم و نظام وظیفه‌ای سنگین داریم.

وی افزود: افزایش بینش سیاسی مردم از دیگر دستاوردهای انقلاب است ، همچنین استقلال سیاسی و جایگاه سیاسی زن از دیگر ثمرات انقلاب به شمار می رود.

وی اظهار کرد: امروز زنان جمهوری اسلامی به موفقیت های چشمگیری دست یافته اند، در عرصه های مختلف و پست‌های کلیدی حضور دارند و افتخار می‌آفریند.

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=8155

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.