تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
1

ایجاد محدودیت در تامین گاز برخی از صنایع و «سی‌ان‌جی» های لرستان

  • کد خبر : 8127
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اشاره به سرمای هوا، از ایجاد محدودیت در تامین گاز برخی از صنایع و جایگاه‌های «سی ان جی» این استان در راستای تامین گاز بخش خانگی خبر داد.

به گزارش هناسه نیوز به نقل از خبرگزاری مهر کرم گودرزی با اشاره به اینکه بیشترین مصرف گاز در لرستان مربوط به بخش‌های خانگی، تجاری و عمومی است، اظهار داشت: با توجه به سرمای هوا به همین دلیل ما مجبور شدیم که گاز صنایع عمده استان مانند نیروگاه، سیمان، کوره‌های آجر پزی و حتی استخرها را محدود کنیم تا بتوانیم گاز بخش خانگی را که اولویت خدمات رسانی ما هست را به نحو احسن تأمین کنیم.

وی، عنوان کرد: همچنین ما مجبور شدیم که گاز تعدادی از «سی ان جی» ها را در هر شهرستان محدود کنیم تا بتوانیم از محل این صرفه جویی گاز بخش خانگی مردم را تأمین کنیم تا مشکلی در این رابطه برای مردم پیش نیاید.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان، بیان داشت: با توجه به پیوسته بودن شبکه گاز کشور، اگر در هر نقطه‌ای از کشور یک هموطن بتواند در مصرف گاز صرفه جویی کند، در یک نقطه دیگر که عموماً مناطق سردسیر و سرشاخه‌های ما در استانی شمالی هستند، از نعمت گاز بهتر بهره مند خواهند شد.

گودرزی با تاکید بر اینکه محدودیت صنعت، به معنای توقف تولید و رشد اقتصادی است و در نهایت منجر به بیکاری می‌شود، افزود: در همه کشورهای دنیا، زمانی که محدودیت در عرضه انرژی به وجود می‌آید، تولید و مصرف با هم موازنه نیستند، اولویت به بخش خانگی داده می‌شود، این امر در کشور ما بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد چرا که مردم و رفاه مردم در اولویت است.

وی، تاکید کرد: در این راستا مردم در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا ما بتوانیم گاز صنایع را نیز تأمین کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان، بیان داشت: گاز صنایعی را قطع و یا محدود می‌کنیم که ضرر و زیان آن برای مردم کمتر باشد، قطعاً صنایع با اولویت قطع گاز می‌شوند.

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=8127

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.